HUSK!

Herregud, i dag er jeg i skikkelig skrivehumør merker jeg! Men dere synes kanskje det er greit med noen dager hvor det er litt flere oppdateringer enn vanlig? Jeg tenkte bare å skrive et kort blogginnlegg hvor jeg forteller dere hvor dere kan finne meg på andre sosiale medier, jeg ser jo at jeg har fått veldig mange nye lesere de siste dagene og det er jo bare SÅ gøy!

INSTAGRAM

På Instagram heter jeg Mammasom16

På Instagram poster jeg små øyeblikk fra hverdagen som oftest ikke blir postet på bloggen i det hele tatt eller før inntil senere. I tillegg deler jeg også gjerne når jeg har oppdatert bloggen, slik at det er enkelt for dere å være oppdatert. De fineste blinkskuddene av Leo kommer alltid på Instagram først, samt koselige videoer en gang innimellom ♥

Klikk HER for å følge meg på Instagram!

Noen glimt fra Instagramkontoen min ↑

SNAPCHAT

På Snapchat heter jeg Mammasom16

På Snapchat poster jeg mye videoer! Jeg har fått mange fine tilbakemeldinger fra lesere som liker mystoryen min på snapchat så godt fordi det ofte ligger ute videoer av Leo og hverdagen vår som gjør at dere kommer litt tettere på oss enn hva dere gjør på bloggen, på en litt annen måte!

Noen glimt fra snapchatkontoen min ↑

FACEBOOK

Siden min på Facebook heter Mammasom16.blogg.no og er enkel å søke opp! Her oppdaterer jeg først når nye blogginnlegg er ute på bloggen, og nå utover i svangerskapet kommer jeg til å begynne med konkurranser, så det blir nytt og veldig spennende for min og sikkert deres del også! Jeg kommer i hovedsak til å prøve å ha konkurranser der du kan vinne fine produkter som jeg tror når alle i målgruppen min. Jeg vet jo at jeg har flest mødre som leser bloggen min, så derfor vil det være naturlig for meg å dele ut barnerelaterte produkter, men også gavekort som kan være kjekt for alle uansett om de er mødre eller ikke ♥

Lik Facebook-siden min HER!

Nå skal Fredrik, Leo, og jeg kose oss med Idol og god mat! Det er så deilig med den rolige helgen som avslutningen på en slitsom uke, både for liten og stor ♥

14 kommentarer
    1. Heii! Kanskje litt irrelevant i forhold til blogginnlegget men jeg lurte på om du kunne ha et ´´månedens favoritter´´innlegg? Hvor du inkluderer klesplagg, sminkeprodukt, musikk osv fra forrige måned? 😀

    2. Jeg tror du tar litt feil av målgruppen din og hvem som flest leser bloggen din. Det inntrykket jeg har fått er vel ikke helt at det er flest mødre. Men uansett, stå på videre! Dere har en spennende tid i vente 🙂

    3. Eg tror ikke du trenger å bekymre deg for at Fredrik går fra deg når han har valgt å få barn nr 2 med deg
      Så mitt råd e prøv å ikke bekymre deg, du har jo ingen bevis på at ting ikke løser seg for deg og husk at de aller fleste e snille
      Klem meg

    4. Gratulerer så masse med tvillinger i magen <3 tenk å bli så rik på en gang 🙂 Hilsen tvillingmor! 🙂

    5. Anonym: I hovedsak fordi jeg ikke er myndig enda, men også fordi jeg/nettavisen ikke har funnet noe aktuelt å reklamerer for. Jeg får jo mange forespørsler på Mail med sponsede produkter etc som jeg helt sikkert kunne takket ja til, men det har foreløpig ikke kommet noe som er aktuelt for min del da jeg ønsker at leserne mine skal kunne stole på at det jeg reklamerer for er ting jeg faktisk kan bruke selv. Jeg synes det er utrolig viktig at leserne mine stoler på at jeg ikke reklamerer bare for å tjene penger, men at det faktisk er produkter eller annet jeg faktisk bruker og liker selv.

      Hvilken som helst blogger kan reklamere for hva som helst for å tjene mest mulig, jeg ønsker å være oppriktig ovenfor leserne mine og selvfølgelig merke alle blogginnlegg med reklame tydelig.

      Oi, ble litt langt dette! Haha! Var bare godt å svare på litt omkring dette, selv om jeg ser nå at jeg svarer på litt av ting du ikke spurte om en gang! Håper det går greit <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg