TIDLIG ULTRALYD OG EN OVERRASKELSE!

Hei alle sammen!

Herregud for en start på dagen!!

Da ble det en liten tidlig ultralyd på meg i dag tidlig grunnet at helsepersonell akkurat som sist svangerskap ønsker å følge meg litt ekstra opp, vi kom nesten akkurat inn døren her. Fredrik fikk fri fra de to første timene på jobb for å bli med, så det var veldig koselig. Men vi fikk oss tidenes sjokk, for å si det på den måten. Så sjokk at vi bare satt og måpte under hele ultralyden.

Beklager for dårlig kvalitet på bildet, forresten!

Det viste seg nemlig at det ikke var bare en liten baby der inne, men to! Får til og med frysninger når jeg skriver det her inne! Jeg ble helt svimmel der jeg satt når de så det!

Så nå skal vi bare prøve å ta dette sjokket innover oss og spise en litt sen frokost… Jeg hadde aldri trodd at det skulle være to der inne!

Håper dere har en fin fredag <3

59 kommentarer
    1. Vi prøvde oss også på en slik aprilspøk da vi ventet vår yngste, men det var ikke mange som gikk på gitt 😉
      Nice try 🙂

    2. Litt teit å spøke om dette egentlig. Heller fokuser på det forholdet ditt med Fredrik..
      Dere sov ikke i samme seng osv, pluuuutselig ble du preggis, IGJEN

    3. Anonym: Hei!

      Det stemmer vel ikke akkurat helt. Fredrik og jeg har vært kjærester siden like etter nyttår, men Fredrik var ikke klar for å gå ut med dette på grunn av alle stygge spekulasjoner før nå nylig. Når jeg har skrevet at vi ikke har sovet i samme seng, så har vi ikke det. Når jeg har skrevet at vi ikke har vært sammen, så har vi ikke det.

      Beklager så mye at Fredrik ikke var klar for å dele for alle de tusen leserne mine at vi var sammen igjen tidligere slik at det ikke ble så forvirrende for dere.

      God klem sendes <3

    4. Omg. Føler alt dette kom så fort. Blir helt svimmel selv. Tror jeg må lese innleggene på nytt sånn at jeg tar alt inn over meg. Så nå skal du få tre barn. Shit. Vet ikke hva jeg hadde tenkt selv og om de fleste synes det er bra eller om man blir litt redd. Men du klarer det. Tre barn på under 3 år. Det er sykt. Gratulerer så mye til deg og fredrik. For et sjokk, wææ.

    5. kanskje litt store bejbiser for å være tolv uker.. men god første april 🙂 og lykke til med svangerskapet ! 🙂

    6. De babyene er ikke store for og være tre mnd nei, men er enig i at det er en veldig god aprilsnar ja!🙈

    7. Haha, klassisk bra aprilsnarr 😀 Festlig å se at mange her ikke eier humor, jeg likte denne, jeg 🙂 🙂

    8. Er enig i at det var en dårlig aprilsnarr, fordi jeg ble dypt skuffet, isåfall avslutt setning med aprilsnarr.

    9. Hehe, trodde helt på det!
      Hadde vært veldig koselig om det hadde vært sant !
      Men det er jo et kjempefint mirakel uannsett om det er en eller to som skjuler seg i magen (:
      Masse lykke til, jeg kommer til å føle med på veien din!

    10. Haha, jeg hadde ikke skjønt at dette var tull hadde jeg ikke lest kommentarene😂 Syns den var morsom jeg!
      Må bare gratulere så mye med graviditeten:) du er absolutt den bloggeren jeg følger mest med på, du er rett og slett en superwoman i mine øyne:) lykke til videre!!

    11. da må du passe på å slappe masse av å få masse pass av Leo. Det er et risikofylt svangerskap, ei veninne av meg fikk tvillingene sine i uke 28 med haste keisersnitt de døde 2 uker etterpå. Hun hadde et barn fra før på rett over året å fikk beskjed om å ta det med ro å la andre passe han mye, mn hun hørte ikke på det. Jeg prøver ikke å bekymre deg å ting går sikkert helt fint for deg, men vil bare gji deg info.

    12. Hvorfor i helvete nevner du det Jenny? Du skal da aldri si slike ting til ei som går gravid!!!! Hun får da den informasjonen hun trenger av en jordmor om hun er gravid med tvillinger. Selv om dette viser seg å være en april spøk, så er det fortsatt feil å si slike ting.

    13. Selvom det er 1 april idag så kan det faktisk hende at dette her er sant! 🙂
      Men er litt rart at du ikke har delt dette med oss før når du var på tidlig ultralyd. Jeg var selv på ultralyd i uke 7, å der så jeg klart å tydelig 1 foster!
      Lykke til uansett:)

    14. hun prøver jo bare å gjøre noe bra for andre. hvorfor lærer vi om historie? for å ikke gjøre de samme feilene igjen. er man sliten så skal man ikke presse seg til det ytterste når man faktisk kan få hjelp og dermed ta seg sammen igjennen igjen. Uansett Gratulere så mye til dere!

    15. hvis dette er tull, at du skal ha tvillinger, så håper jeg du sitter med dårlig samvittighet ovenfor de som ønsker seg tvillinger, men ikke får til. Eller de som ikke greier å bli gravide i det hele tatt. Bruk hue jessica.
      og hvis det virkelig er sant at du fant ut at du venter tvillinger på selveste 1. april så gratulerer. all lykke til dere

    16. Håper virkelig dette er ekte. Hvis ikke så stakkars alle de som ikke kan få barn så må se på bedritne spøker.

    17. “hvis dette er tull, at du skal ha tvillinger, så håper jeg du sitter med dårlig samvittighet ovenfor de som ønsker seg tvillinger, men ikke får til.”
      Hahaha, unnskyld at jeg ler, men det blir for dumt. Ja, fytti, jeg er så lei meg, har prøvd og prøvd å få tvillinger, men blir bare en hver gang. Og jeg vet at jeg bare må prøve hardere, men det er så vanskelig. Så ville satt pris på hvis du ikke tullet med å få tvillinger ;(

    18. Apriiiiilsnaaaaaart, tenk om du kommer på ultralyd på ekte å finner ut at det er to eller tre! 😍 Ha en fin dag videre

    19. Aprilsnarr 😉
      Men tenk om det faktisk viser seg å være tvillinger når du skal på ul 🙈😂
      Herregud så hårsåre folk er, tror det er flere her som må lære seg å ta en spøk! Skulle jeg blitt super fornærma for at venninna mi lurte meg med at ho hadde blitt forlova? Siden jeg ikke har blitt det? Neineinei..

    20. Til Jessica
      Så kjekt og se at du skal ha tvillinger..
      Jeg gikk til uke 28-4 og trodde jeg skulle ha tvillinger, men legen fant en til som hadde gjemt seg bak de andre to.
      Så i uke 31-4 ble trillingene født.
      De var 1,5kg — 1,1 kg og 1,7 kg og det var 3 gutter…
      Dette er faktisk ingen april spøk, Jessica
      Men som 4 barns mor, håper jeg du ikke tøyser med at du skal ha tvillinger.

    21. Anne: Så morsomt Anne! Hvordan var det med tre små? 🙂

      Dette var dessverre bare en aprilsnarr, synes ikke at dette var noe galt å tulle med når jeg allerede har en liten i magen, det er jo tross alt 1 april 🙂

    22. Hahaha,dette var morsomt jessica. Jeg gikk rett på limpinnen.
      Og du,Tora: kommentaren din var om mulig enda bedre. 🙂

    23. Åh, jeg håpet sånn at det skulle være sant mens jeg leste.. Men innså jo at jeg er like lettlurt som alltid..

    24. Aprilsnarr Jessica?
      Hvis det er sant at du venter tvillinger gratulerer så mye 🙂
      Hadde vært kjekt hvis du la ut neste innlegg om det egentlig var en aprilsnarr eller ikke?
      For eg e nemlig en av de som lurer på om eg har gått på en aprilsnarr her på bloggen din 🙂

    25. Jeg sitter her å vurderer kommentere, men så tenker jeg, er dette aprilsnarr..denne dagen er ingen til å stole på. Jeg gratulerer i morgen istede 😅😅

    26. Må bare si til de som har kommentert over her at det er en teit spøk. Jeg er 27 år og kan ikke få barn har prøvd siden vi var 19. Jeg blir ikke fornærmet ☺ 1.april er til for spøk. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg