GJESTEINNLEGG: Fredrik om graviditeten

Når vi fant ut at Jessica var gravid igjen så fikk jeg sjokk som jeg gjorde sist men nå begynner vi begge å forstå hva som skjer selv om vi er ganske sjokka nå og.

Vi hadde aldri sett for oss at det skulle skje igjen!! 

men Jessica og jeg så ikke for oss at kunne skje sist gang heller, men fordetom gikk alt bra. 

Jeg gleda meg ikke i starten sist når jessica ble gravid akkurat, jeg var så sykt redd og bekymra for hva alt som skulle skje. men vi gjør det beste ut av det nå som vi gjorde sist.

jeg vil at vi skal ha familien samlet og at vi klarer det sammen og jessica og jeg er enig om det!

nå skal vi ta ting med ro mot sommeren og bare slappe av og kose oss med Leo. Og jeg gleder meg til å få vite kjønnet på babyen i slutten av April 🙂 Jessica tror det er jente og jeg tror det er gutt, så det blir sykt gøy å se.

14 kommentarer
    1. Hei Jessica, jeg lurte på om du får mange hatkommentarer? Jeg ser jo at kommentarfeltet ditt på bloggen er åpent og det står ikke at du må godkjenne kommentaren eller noe sånt. Er det at du ikke bryr deg om støtende kommentarer eller er det at du ikke får så mye negativt? Uansett synes jeg at du virker som et fantastisk menneske og du er en veldig flink blogger. Du kommer garantert til å klare deg helt supert som tobarns mor!

    2. For en utrolig flink kjæreste du har med tanke på alderen !:) tror ikke det er så mangen som han i hans alder som er så voksen som han 🙂 stå på begge to , dokker er kjempe flinke foreldre 🙂

    3. Du anynome over her: vanligvis forsvarer jeg ikke folk i kommentarfeltet på andres blogger, men virkelig: spar deg. Man kan bli sjokkert av en graviditet uansett om man er 17 eller 27, om man har jevnlig sex eller bare en one night stand en gang. Jeg ble selv sjokkert da jeg ble gravid i sommer, fordi jeg gikk på p-piller. Det er fullt mulig, og ikke minst greit, å bli sjokkert.

    4. Anonym: Så når man bevisst bruker prevensjon for å unngå å bli gravid, kan man ikke få være sjokkert når man finner ut at man likevel har blitt det?

      Da, så.

    5. Maren: Hei Maren!

      Jeg får en del kvalme kommentarer, ja. Jeg er ganske hardhudet og bryr meg ikke når noen skriver stygge ting til meg, men når det skjer over tid er det jo faktisk mobbing og da må jeg ta tak i det på en eller annen måte slik at ingen tror at jeg aksepterer mobbing, verken mot meg selv eller andre.

      Jeg får også mye stygt på mail og innboks, så det er jo en del dere ikke ser her – heldigvis!

      Tusen takk for det, Maren! Kjempehyggelig å høre <3 God lørdag!

    6. En ting er vel at prevensjon ikke er 100 %,en annen ting er å fortsette med prevensjonen man likevel ble gravid med,for så å bli gravid på nytt når det sies at graviditeten ikke var planlagt.

    7. Kan du skrive litt om hvilken prevansjon du bruker? Eller eventuelt bare svare her i kommentarfeltet? Går selv på cerazette(minipille) og har PANIKK for å bli gravid! Hilsen jente 19 år
      Du er jo yngre enn meg, og jeg ser på meg selv som voksen for alderen. Jeg hadde ikke klart alt det du klarer, du er så flink!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg