LEO SITT ANTREKK #8

Hei alle sammen!

Jeg skulle bare kjapt innom bloggen for å dele antrekket til Leo med dere i dag, vi skal snart videre til badeland, Leo, søsteren min og jeg! Det blir kjempekoselig. Gleder meg!

Nydelige lille Leo i det fine antrekket sitt!




Bukse i mykt denimstoff ♥ Pique ♥ Tykk cardigan ♥ Lue ♥ Ull “sko” ♥ Jakke ♥

Jeg pleier egentlig aldri å kjøpe kjempedyre merkeklær til Leo (Ikke at Gant er så fryktelig dyrt) Rett og slett fordi jeg kjøper klær uavhengig av hvilket merke de er fra, bare jeg (Og Leo, da!) synes de er fine. Det merket jeg liker aller best til de små er faktisk Haust&Claire ♥

Nå må jeg løpe slik at vi kommer oss avgårde og får tilbrakt litt tid på badeland med lillegutt! Ha en god lørdag!

7 kommentarer
    1. Så fin han er <3
      Kjøper aldri dyre klær til Leana heller. Gant kjole har hun fått da 🙂 Og Burberry til dåp, men det er "greit". Selv elsker jeg Newbie! <3

    2. Mamma kjøpte merkeklær til meg siden jeg var baby og har det fortsatt, familien vår prioiterer merkeklær fremfor reiser, har en lillebror som bare bruker gant, poplo ralph lauren og jean paul 🙂

    3. Du gjør helt rett etter min mening!❤️ Er så mye fint tøy i OK prisklasse at det er tullete å bruke alle pengene på dyrt merketøy. Det har jeg bare aldri forstått meg på, men alle får stå for sine egne valg. Men jeg lurer jo likevel på om Anonym over her har lyst å forklare meg grunnen til at merkeklær blir prioritert før reiser?… Gutten deres er helt skjønn, forresten!😍

    4. Haha, jeg ler litt av anonym da. Merkeklær foran reiser liksom..Jaja, hver sin smak, men hørtes da skikkelig rart ut.
      For min del kommer jeg ikke til å kjøpe dyre merkeklær til mine småbarn, da de vokser så fort ut av det uansett. Det som helt fint kan være dyrt og av et godt merke er sko og uteklær. Det syns jeg er viktig. Men ville aldri brukt mange hundre kroner for en t-skjorte til en 2 åring 🙂

    5. “H” og “M” respekter hva jeg sier, det er respektløs at dere skal syntes valgene er tullete. Jeg ser ikke ned på folk som ikke bruker merkeklær liker alle uansett hvordan de er jeg. Trist at dere er sånn mot en 13 åring 🙁

    6. Når du blir eldre vil du også kanskje skjønne hvorfor det er litt rart å kjøpe merkeklær til en baby istedenfor å dra på ferie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg