DENNE UKENS…

 

HØYDEPUNKT:

Det har vært så mange fine høydepunkt denne uken! Første møtet med jordmor, at jeg fikk bestilt ultralyd for å se babyen i magen, mye fint vær og mange turer ute. Søsteren min og hennes samboer kom hit på fredag, og det var et stort høydepunkt! Vi har spist litt ute, slappet av hjemme med taco, lekt med Leo og kost oss. Søsteren min elsker jo å komme hit og tilbringe tid med nevøen sin, og hun gleder seg veldig til å få et tantebarn til!

Fra i stad, Leo koste seg i vognen!

UKENS MEST LESTE BLOGGINNLEGG:

Jeg er rimelig sikker på at blogginnlegget hvor jeg delte termindatoen min er ukens desidert mest leste blogginnlegg! La også ved et nytt bilde av Fredrik og meg som dere likte kjempegodt, utrolig koselig ♥


Les blogginnlegget HER!

BESTE INNKJØP:

En liten koselig ting til den lille i magen som ikke har tenkt til å vise dere før neste uke! Haha!

NEDTUR:

En stor nedtur var det ikke, men det var litt kjedelig at vi ikke fikk badet i går når vi hadde kommet oss på badeland! Men sånn er det noen ganger med de små, man vet ikke alltid hvordan de reagerer på ulike ukjente steder. Det var uansett en hyggelig tur til Tønsberg og Nøtterøy!


 

CRAVING:

Har hatt lite cravings denne uken! Smådilla på Biola, men det er jo egentlig en god cravings å ha, er det ikke?

God klem til dere! Snakkes senere i dag ♥

3 kommentarer
    1. Har faktisk hørt at litt biola hver dag er bra for gravide! Gjett hvem som utnytter samboerens fungerende bekken til å løpe i butikken etter biola hver dag, hehe 😉

    2. Er selv stor fan av biola, tålte ikke melk når jeg var baby og gjør det nå, men er ikke så kjent med smaken når det kommer til melk, så det blir alltid biola på meg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg