PLUTSELIG KOM BABYMAGEN!

Er så i babybobla mi om dagen at det blir nesten litt skummelt av og til! I dag er intet unntak, og jeg våknet faktisk med plutselig ganske stor mage i dag. Plutselig hadde den vokst veldig. Men er nok ganske oppblåst i tillegg, for den lille er jo ikke akkurat så stor enda – selv om jeg leste i babymagasinet mitt her om dagen at babymagen gjerne kommer tidligere med nummer to!

I dag har været vært helt fantastisk! Vi hadde en ganske tøff natt med Leo, så å våkne opp til strålende sol var ikke akkurat feil i dag. I tillegg har vi faktisk kunne satt opp det ene vinduet i stuen uten å føle at det er noe kaldt, så nå merker vi at det går mot varmere tider, og DET skal bli godt! Kjenner at jeg gleder meg så til sommeren at jeg nesten bare vil hoppe forbi resten av april og rett til juni, men det kommer nok til å gå fort nok uansett! Blir spennende med min første sommer som skikkelig-gravid, får håpe jeg ikke koker ihjel.

Ha en super tirsdag, vi snakkes litt senere i dag ♥

28 kommentarer
    1. Sarah: Fredrik har tydeligvis ikke krav på betalt permisjon, av en eller annen grunn.. Utrolig kjipt, men sånn er det 🙂

      Babyen kommer i oktober og skolestart er i august, og man har krav på permsjon fra en måned før fødsel, hvilket betyr at jeg da måtte dra tilbake på skolen med en gang babyen er født om jeg eventuelt skal begynne på utdanningen min dette året, og det er for meg helt uaktuelt. Selvfølgelig skal jeg prioritere utdanningen min, det er ikke det, men den første babytiden med minstemann får jeg aldri tilbake og utdanningen min kan jeg starte på når som helst ellers etter endt permsjon.

      Klem!

    2. herregud, så nydelige bilder, spesielt det nest nederste av leo og fredrik.<333
      leo er så nydelig og han ligner på både deg og fredrik og øynene hans er så klare og vakre<3
      lykke til med graviditeten, jessica.

    3. Har sagt det til deg før også, vil ikke virke masete nå:p men du kunne jo tatt fagene på nett? Da kan Fredrik være hjemme også, i permisjon. Og så får du vært hjemme og studert og være sammen med babyen 🙂

    4. Savner gravidmagen så mye, og hjelper ikke å se slike bilder 😉 Haha.
      Og som alle andre her må jeg bare si: Nydelig bilde av far og sønn <3 Smelter helt!

    5. Så fin babymage!
      Hadde jeg vært dere hadde jeg skjekket opp hvorfor Fredrik ikke har krav på betalt permisjon(om ikke han vet det). Om dere ikke har fått med dere grunnen kan man faktisk bli lurt på slik.

    6. Koselige bilder! Herlig med ventetid og stas med lillesøsken på vei<3 må bare spørre; hvor er det flotte sofabordet/salongbordet fra?

    7. Tine: Hei!

      Jo, vi har stor hage med kirsebærtrær, bringebærbusker, og et lite område hvor vi har utemøbler som er rett utenfor verandadøren 🙂 Utrolig kjekt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg