MINE FAVORITT GRAVID-APPER

Her kommer et veldig etterspurt blogginnlegg! Disse appene bruker jeg mest nå som jeg er gravid:

BABY PICS

Denne har dere lurt aller mest på tror jeg. I denne appen kan du legge til tekst på bildene som har med svangerskap og graviditet å gjøre, men også mye annet også. Som for eksempel hvis du har en baby eller et småbarn, så er det flere tekster du kan legge til der også som er relevante. Eksempelvis: 1 months, 2 months etc (altså alderen på babyen og større barn også) og små stickers med mommys little girl og så videre.

Denne har jeg brukt mye de siste ukene og den er helt super! Når dere har sett at jeg har lagt til sticker på bildene av babymagen hvor det står “15 weeks, the baby is the size of ….” er det altså denne jeg har brukt!


 

GRAVID & BABY

Her har jeg full kontroll på hvor langt jeg er på vei, hvor mange dager det er igjen av svangerskapet, og masse mer. Du ser hvor mange prosent du har fullført, og du kan lese om fosterets utvikling samt info til deg som mor og til din eventuelle partner. Denne appen brukte jeg også sist jeg gikk gravid med Leo, og den er skikkelig oversiktlig!


 

BVGRAVID 

Denne går litt i det samme som den forrige (Gravid og baby) men her kan man også fylle inn barna man har fra før. Kjempekjekt!


 

BABY NAMES

…Og takket være denne appen (Og selvfølgelig med god hjelp fra dere!!) har vi funnet navn til den lille i magen! Haha! Utrolig fin app hvor du finner alle mulige navn (Litt mangel på norske tradisjonelle da, selv om det er en del av dem også) og appen finner også navn til deg som ligner de du “liker” ut som dine favoritter. Supert hvis dere sliter med å finne navn til den lille i magen!


Ingenting her er altså reklame, dere kan stole 100% at jeg skriver er mine meninger og jeg kommer alltid til å være en blogger dere kan stole på med tanke på merking av reklame i blogginnleggene mine. Jeg tjener ingenting på skrive dette, ville bare dele mine favoritt-gravid apper når dere har spurt etter det!

God klem fra meg!

12 kommentarer
    1. va d ikke du som ville at folk skulle vite termin datoen på den lille? det står jo over hat d e den 15 oktober..

    2. Linda: Hæ? Jeg delte termindatoen for et par Uker siden jeg 🙂

      Det står for øvrig feil på den ene appen. Jeg er 15 + 3 dager på vei i dag (siden klokken er etter tolv) siden termin ble korrigert etter UL i går 🙂 Nye termin blir da 13 oktober!

    3. Til Linda: det var mammatilmichelle som ikke ville si termindatoen pga at andre hadde lagt ut at babyen var kommet til verden før den var det med tanke på overtid osv i sist svangerskap!

    4. Man kan legge til barn på gravid og baby appen også. Jeg har gjort det 🙂 Du går bare inn på instillinger, baby, legg til nytt barn 🙂

    5. Gøy at du viser frem, og spennende å følge meg på den voksende magen! Lurer litt på hvorfor du aldri har sponsede innlegg eller reklame på bloggen?:)

    6. Hei! Gjelder et innlegg jeg ikke finner igjen.. ang trening av mage når magemusklene ikke er kommet sammen igjen. Sliter litt med dette selv, etter keisersnitt for ett år siden. Spurte en personlig trener om tema, men virket ikke som hun ante hva det gikk i en gang og anbefalte meg klassiske mageøvelser(!?). Husker du nevnte et navn på “tilstanden” og en youtube link? Hvilke øvelser har du gjort som du synes funket best?

    7. Hei!
      Når det står “gravididetsuke 16” også på siden står det “15+2”, er du da 16 uker på vei, eller 15+2? Jeg har lurt på dette så lenge så håper virkelig på svar..

    8. Andrea: Hei Andrea <3 Selvfølgelig skal du få svar!

      Da er du fullgått 15 uker og 3 dager, og er da inne i den 16'ende uken din, hvis du skjønner hva jeg mener? Det er i hvert fall slik jeg har forstått det <3

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg