“DET KOMMER GARANTERT TIL Å BLI SLUTT!”

Jeg forstår at flere har reagert i og med at Fredrik og jeg ikke hadde gått ut offentlig med at vi var sammen igjen når jeg ble gravid igjen. De som reagerer på dette mente at jeg tok feil beslutning ved å beholde barnet, fordi vi for noen måneder siden hadde vært gjennom et brudd.

Jeg skjønner godt at noen mener det ser ut som at valget mitt var lite gjennomtenkt når de ser slik på det. Men samtidig kan jeg jo ikke ta abort av den ene grunnen at vi hadde vært gjennom et brudd (Spesielt når jeg ønsket å beholde barnet, og en eventuell abort hadde foregått i min kropp) fordi vi hadde jo kommet over det – vi hadde bare ikke verken rukket eller ønsket å gå ut med det helt enda.

Alt tar en slutt en dag, og man vet aldri når – skal man ikke leve uansett? Jeg beholdt barnet fordi det var mest riktig for meg i min kropp. Jeg står inne for valget mitt, og det kommer jeg til å gjøre resten av livet mitt også, uansett om det noen gang blir slutt mellom Fredrik og meg. Vi står tross alt sammen om dette nå, og om det en dag blir slutt i fremtiden, kommer vi til å stå sammen som foreldre for barna våre!

Vi fikk en skikkelig tøff start på dette svangerskapet også, akkurat som vi gjorde sist. Verken Fredrik eller jeg så for oss at barn skulle være et tema på veldig, veldig lenge, og det har jeg jo vært åpen om. 

Fredrik og jeg føler at vi er utrolig trygge på forholdet vårt nå, tross omstendighetene og alt som har skjedd, og det føles veldig godt. Jeg tror egentlig det skinner veldig gjennom også, og at dere også ser at vi virkelig har det veldig bra sammen. Slik håper vi at det forblir,

Jeg har blitt veldig glad i vennene og familien hans, og håper selvfølgelig at vi kan være sammen så lenge vi kjenner at det er det rette. Men ingen kan spå fremtiden, og ingen vet hva som skjer. Men bare la oss ha den gleden over at vi har det så godt sammen og at alt som har skjedd i fortiden kun har gjort forholdet vårt enda sterkere!

Fredrik og magen ♥

Klem

6 kommentarer
    1. Ikke hør på de som sier sånt!
      Jeg heier kjempemasse på dere og ser frem til å følge med på hvordan det går med deg, Fredrik, Leo og den nye babyen her på bloggen. Stå på!❤️

    2. Det hadde ikke vært noen garantier for at det ville vare selvom det ikke hadde vært slutt i mellomtiden. Sånt har man aldri garantier for!
      Du hadde sikkert fått masse dritt om det hadde kommet fram at du hadde tatt abort også, for “da hadde du ikke tatt ansvar for handlingene dine”. Uansett hva du hadde gjort her, så hadde folk klaga. Drit i de som kommer med dritt og nyt svangerskapet uten noen form for dårlig samvittighet <3

    3. Ikke ta til dere all drittkastingen som kommer. Jeg kan ikke fatte at folk er så lavmælte at de kaster dritt heller. Jeg syns de er feige som sitter å gjemmer seg bak en dataskjerm og leker “bedre vitere”. Det er din og Fredriks avgjørelse om hva som er rett for dere og ikke alle andre. Jeg er enig med hva Marianne skriver over her. Hadde abort vært en avgjørelse dere hadde tatt, hadde du fått så hatten passet da også. Haters will hate uansett…Jeg syns dere er flinke og ansvarsfulle som jobber sammen, finner ut av ting og lykkes. Gratulerer med babyen i magen og lykke til videre i svangerskapet 😉
      Stor klem til dere 3

    4. Ingen har uansett noen garanti 😊 Jeg og pappaen til mine fire barn traff hverandre da jeg var 21 og gikk fra hverandre etter 19 år . Dette er fem år siden nå og vi er idag bedre venner enn de to siste årene av ekteskapet 🙂

    5. Absolutt INGEN har rett til å blande seg inn i hva du og Fredrik bestemmer dere for å gjøre mht til svangerskap eller forhold. Det er kun deres ansvar å bestemme hva dere velger å gjøre eller ikke gjøre så lenge dere klarer å komme overens om hva dere velger å gjøre. Dere kan selvfølgelig be om råd av mer erfarne voksne, men den endelige avgjørelsen er det kun du og Fredrik som kan ta.ţ

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg