FRA STOREBROR TIL LILLEBROR

Som jeg sa til dere i går skulle jeg lete frem noen av de bodyene vi hadde igjen fra Leo, slik at vi kan bruke dem til han lille i magen også. Jeg fant noen noen, og de brakte så mange gode minner med seg! De av dere som har fulgt meg veldig lenge husker dem nok!

 


Flotte to be-storebror som sovnet i armene mine ♥

Vi har kost oss stort ute i dag! Det er nærmere tyve grader ute i varmen og herregud som vi nyter det. Nå er vi inne igjen for en liten pause og som dere ser sloknet lillegutt, mens gutten min i magen akkurat har våknet skikkelig til liv. Det var så herlig å se at det var så mange mennesker i byen, barn som lekte og masse glede. Det er slik det skal være! 

Senere i dag skal vi ha tidenes deiligste biff-middag – Kanskje vi til og med setter oss ute i hagen for å spise! Nyter dagene nå, jeg føler meg så bra og har så mye overskudd. Det er så rart, for siden jeg er i så fantastisk fin form om dagen glemmer jeg nesten at jeg er gravid. Når vi var ute i stad sa Fredrik til og med at han umulig kunne se at jeg var gravid, og det er hvert fall rart – For sist svangerskap på dette tidspunktet kunne jeg ikke skjule det lenger. Haha! Hvert svangerskap kan virkelig være så forskjellige ♥

Håper dere har like fint vær hvor enn dere befinner dere. God klem sendes! 

5 kommentarer
    1. Er så godt å se at dette svangerskapet er lettere fysisk, det hjelper også på det psykiske! Hadde selv ett helt forferdelig svangerskap, og gruer meg til den dagen jeg blir gravid igjen. Tanken på å ligge over doskåla i 9 mnd frister ikke igjen :p
      Håper alt står bra til med dere alle, du stråler virkelig om dagene.
      Har ikke rukket å gratulere deg med at det et en gutt heller! De kommer til å få så mye glede av hverandre, har selv to brødre med 1 års mellomrom, og de lekte alltid sammen som mindre 🙂
      Dette ble en rotete kommentar fra meg, så nå gir jeg meg! God helg til deg og dine ❤️

    2. Har vært så deilig vær i dag! Kost oss masse ute vi også 🙂 L har fått sandkasse, så nå blir det et bad før sengen <3
      Så koselig å finne frem gamle klær! Jeg klarer ikke selge noe fra lillemor, så her står det masse klær til en fremtidig bebbis 🙂 Men creds til deg som gir til de som trenger det!
      Og så bra du er i fin form! Får håpe det holder seg 🙂 Ha en fin kveld.

    3. Magen min var ikke synlig før jeg var 30 uker på vei:-) da kunne jeg ikke skjule magen og alt var brått veldig trangt:-)

    4. Tea: Ja, fy søren så herlig altså! Virkelig en forsmak på sommeren, og SOM jeg gleder meg til den! 🙂 Så kjekt for lille Leana med sandkasse da!

      Det var utrolig gøy å se igjen alle klærne! Fikk skikkelig flash-back. Glad jeg fikk tatt vare på noe <3 Ha en fin kveld du også!!

    5. Martine: Ja, det er veldig godt å være så og si fri for plager! Jeg merker jo at hvis jeg holder på som en gal hele dagen så blir bekkenet veldig kranglete da, men det har jeg jo da mulighet til å styre litt ved å være forsiktig og ikke styre med masse.

      Kjempekoselig å høre <3 Og tusen takk for gratulasjon! God helg til deg og dine også, håper dere får en flott en!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg