LEILIGHETEN VÅR ER KLAR FOR HELG!


Herregud, helt plutselig ble det skikkelig regnstorm her i Larvik – godt vi er innendørs ♥ Måtte bare innom for å dele noen fine bilder av leiligheten vår, den er nesten like klar for helg som det vi er!

Leo og jeg har lekt en del og lest litt bøker, etterfulgt av litt barnetv sett på pcen. Leo elsker å sitte og kose seg med litt barnesanger. Han danser til dem og sitter og ler for seg selv! Det er selvfølgelig helt herlig med helg, men jeg føler sist helg var i går – så dere kan jo trygt si at jeg føler dagene raser fra meg om dagen! Koselig er det da.

Nå skal vi snart gå for å lage litt mat sammen, det blir veldig koselig! Senere venter Idol og bare innekos. Ingenting er koseligere enn å sitte inne under pleddet sammen når det regner ute! 

Husk innom senere i kveld, skal poste et blogginnlegg jeg er helt sikker på at dere kommer til å like!

Klem

11 kommentarer

Siste innlegg