DENNE UKENS..

BILDE:


Ukens bilde må være dette av Fredrik, babymagen og meg! Tenk at jeg er hele 17 uker på vei i morgen!

HØYDEPUNKT:

Det store høydepunktet denne uken var nok ultralyden på torsdagen! Vi fant ut at det var en liten gutt som gjemte seg i magen, og ikke en jente slik omtrent alle i familien og jeg trodde det var. Det var kjempekoselig å se den lille!

– Rett før Fredrik og jeg skulle inn på ultralyd!
 

UKENS MEST LESTE BLOGGINNLEGG:

Ingen tvil om at det er blogginnlegget hvor jeg røpte kjønnet på den lille i magen! Kjempekoselig å se hvor mange som gratulerte oss med ny gutt på vei og hvor spente mange av dere var på hvem som skjulte seg i magen! 


Les blogginnlegget HER.

BESTE INNKJØP:

Denne pysjen! Jeg husker jeg så på den for noen måneder siden før jeg ante at jeg var gravid igjen, men de hadde ikke størrelsen til Leo og jeg ble helt fortapt. Synes den var såå fin, og ble så skuffet over at de ikke hadde den inne verken her i Larvik eller i Sandefjord når jeg var der noen uker senere. Heldigvis dukket den opp i Tønsberg etter vi hadde vært på ultralyden, og da fant jeg den i riktig størrelse til lillebror!

NEDTUR:

Sykt barn og syk meg. Kjedelig, men sånn er det bare. Nå ser vi frem til neste uke og det som venter, det er mai allerede og Gud som jeg gleder meg til tiden fremover! Masse fint å se frem til i både mai og sommermånedene!


CRAVING:

Fryst mango og isbiter! Nam ♥ Hver for seg, altså! 

God søndag, vi snakkes litt senere!

4 kommentarer
    1. Hvor er pysjamasen fra?
      Kan du begynne å skrive hvor du har kjøpt tingene du legger ut til lille Oskar?:)

    2. Jeg hadde også cravings på isbiter. Leste at de aller fleste som har en trang til å tygge isbiter har jernmangel. Jeg testet meg hos legen og det stemte at jeg hadde lite jern 🙂 Så kan være lurt å ta en test 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg