SVANGERSKAPSUKE 17

Åh! Plutselig gikk det enda en uke, og jeg er 17 uker på vei i dag! Jeg følte jeg skrev om at jeg var inne i svangerskapsuke 13 i går, så tiden går umåtelig fort for tiden.

 Fredrik og jeg hadde den koselige stunden i går før vi skulle gå i seng. Vi så en film og jeg skvatt til når jeg plutselig kjenner at babyen i magen sparker!! Jeg har kjent noen små bevegelser tidligere som jeg har fortalt dere om, men nå var det liksom helt tydelig og ingen tvil om at det var skikkelig liv der inne! Fredrik ville naturligvis prøve å kjenne han også, men egentlig tenkte jeg at det var alt for tidlig til at han kunne kjenne noe. Men der tok jeg jammen meg feil! Han kjente det helt tydelig på utsiden av magen – Jeg kjente til og med tydelig at han kjente det ♥

Kjempekoselig tid jeg er inne i nå! Men gleder meg veldig til magen blir enda mer synlig, det skal sies!

19 kommentarer
    1. 😍😍 har gjort det samme med min samboer og han kjenner det og 😍😍 er i uke 21 i morgen 😍😍 beste følelsen i verden 😍

    2. Så koselig <3 fin babymage! Vet ikke hvor mange ganger jeg har fortalt deg dette, men du er virkelig flink, som står på med både samboer, et barn, leilighet, bloggen og ikke minst graviditeten! Wow!

    3. Ååh, så koselig! <3 fantastisk følelse, altså! 🙂
      Håper du fortsetter med svangerskapsoppdateringer, synes det er så koselig å lese 🙂

    4. Åå så koselig <3 det må særriøst være den beste følelsen i værden, vi kjenner det her også 💗

    5. Line Waage tengesdal: Ja, det var virkelig et skikkelig koselig øyeblikk <3 Jeg blir like ydmyk og det er like koselig å høre hver gang, Line! Tusen hjertelig takk <3 <3

    6. Mina: Det er noe helt unikt det der <3

      Veldig hyggelig at du synes det, og ikke minst at du sier i fra at du synes det! Jeg føler jeg overdøver bloggen med baby- og gravidsnakk om dagen, så dere må bare si ifra om det blir for mye noen dager, hehe <3

      klem

    7. Å, så glad eg e på deres vegne at alle dere 3 har det bra
      Og at lille babyen i magen går det fint med
      Blir veldig kjekt som alltid å følge med å livet ditt Jessica
      Du er en nydelig og vakker jente
      Stå på videre😘
      Vi alle heier på deg

    8. Ååå så herlig!!!:) gleder meg sånn til å kjenne det selv! Er i uke 16 nå, så er lov å håpe det ikke blir så lenge mer å vente!:)
      Syns det er kjempekoselig å lese om ting du opplever i svangerskapet og så mange gode råd du kommer med:)

    9. Koselig med mange innlegg om graviditeten, Leo og dere som familie<3 Jeg sier også ja til flere matoppskrifter, det virker som du er god til å diske opp med god mat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg