GRAVIDFOTOGRAFERING?

Er det èn ting jeg angret på etter jeg gikk gravid sist, så er det at jeg aldri dro på gravidfotografering. Klart, på grunn av bloggen tok jeg jo tusenvis av magebilder og bilder fra jeg gikk gravid generelt, men det er jo en viss forskjell på å ta ordentlige, profesjonelle bilder i studio – Og det å ta bilder av magen hjemme med et speilreflekskamera. Haha, dere skjønner sikkert greia!

Derfor har jeg tenkt til å bestille dette svangerskapet! Jeg vil ikke vente helt til slutten av svangerskapet, men kanskje til sånn svangerskapsuke 30 eller litt tidligere. I sommer, med andre ord!

 

↑ Gravid i uke 35 med Leogull.

Nyfødt-fotografering står også høyt på prioriteringslisten denne gangen. Denne gangen skal jeg nemlig sørge for å få gjort alt jeg angrer på at jeg ikke gjorde sist med Leo! Og det har jeg heldigvis relativt ferskt i minne også, så godt er det ♥

Vi har kost oss så mye i kveld! Spist god kveldsmat, lekt med bamser, og Leo har hatt utallige latterkramper under måltidet! Det har virkelig vært en god dag i dag. Gleder meg til ny dag i morgen!

Klem

5 kommentarer
    1. Mulig du har skrevet om det tidligere, men dersom du ikke har det, så hadde det vært kjekt med et innlegg om hva du vil gjøre annerledes denne graviditeten 🙂 Slik som du sa med gravidfotografering. Er det flere ting du vil gjøre annerledes? Noe du har lært at ikke er nødvendig og ikke kommer til å gjøre igjen? 🙂 Flere ting du angrer på fra sist graviditet? Mulig du har skrevet om det tidligere altså, men bare en ide dersom du ikke alt har postet et slikt innlegg:)

    2. På tide med en bloggoppdatert nå heheh, neida du får velge sjølv når du vil begynne å blogge
      Leo er bare så vidunderlig skjønn og herlig <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg