EN STOR GUTT!

I dag er jeg så stolt av lillemann. Leo går bare nå, og har kuttet ut krypingen sin – Men helt til i dag har han ikke hatt lyst til å gå i noen av skoparene sine. Det var altså helt til i dag! I dag har han spradet rundt i de små sandalene sine, og jeg kjenner meg bare stoltere enn noen sinne. Vi var ute en tur på et kjøpesenter i stad, og da ville han også leie meg og gå ved siden av meg. Jeg måtte se etter flere ganger for å se at han faktisk gikk ved siden av meg i sine egne sko mens han holdt hånda til mammaen sin ♥ Han vet han er flink for han er SÅ stolt og skal stadig vise seg frem!


Vi merker veldig godt at Leo begynner å bli stor! Det er litt vemodig, men samtidig så fantastisk moro å få være med på. Han er helt tydelig et eget lite menneske med sterk vilje og masse omsorg for andre, og det gjør oss veldig stolte som foreldre å se. 

Så var det jammen meg fredag igjen! Her i huset er det alltid strålende stemning på fredager, og vi gleder oss stort til å finne ut hva vi skal gjøre denne helgen. Jeg skulle vel strengt tatt ha kjøpt grill allerede, for jøye meg for et herlig vær det er her hos oss! Det gleder meg så, for da vet jeg at vi kan finne på mye ute i solen med Leo. 

Nå senere i dag blir det fredagstaco (Fredrik som absolutt ville ha, så da lager jeg med glede!) og smoothie og vaniljeyoghurt som helgekos til lillegutt. Senere skal jeg rote litt i gamle esker for å finne noen plagg etter Leo som lillebror kan få glede av! Jeg har jo allerede gitt bort 90% av klærne etter Leo til andre mødre gjennom bloggen min, så heldigvis fikk jeg tatt vare på i hvert fall noen plagg. Blir veldig koselig å se dem igjen, og vite at de skal brukes av lillebror om noen måneder!

Fine kjæresten min! Her ser dere hvem Leo ligner på, hehe!


Ha en god helg alle sammen! ♥

24 kommentarer
    1. såå koseligt !! Stor gutt nå, så er mye å vær stolt av! Hehe..
      Kan ikke du lage sånn DAY IN THE LIFE OF A YOUNG MOM VLOG slik som på youtube? 😀 hadde vært kjekkt å få en inblikk i hverdagen deres. Ikke bare bilder 😀

    2. Så stor gutt han blir ♥ De små vokser så fort, så her gjelder deg å nyte tiden og ta til seg de herlige øyeblikkene de har i denne aldere. Ønsker deg en kjempefin helg!

    3. Hei 🙂
      Ikke ofte jeg kommentere her inne.Er vel en stun siden jeg skreiv for en stund siden da jeg skreiv om deg som god og reflektert mamma.
      Je følger deg dagelig enda jeg like godt kunne vært tin mamma og bestemor.
      synes du gjør en kjempe jobbsom mamma til lille Leoe og fredrik en kjempe jobb som pappa.Dere virker veldig voksne og reflektert begge to å gjør dt beste for den skjønne gutten deres.
      Je vil nå s at Leo har klkhet til dere begge.
      Ønker dere en riktig god helg 🙂
      Masse gode Klemmr.

    4. Du burde kjøpe skikkelig sko til Leo, nå som han har begynt å gå. Kjempeviktig med godt fottøy fremover, det er dyrt men absolutt nødvendig. Ha en god helg 🙂

    5. Jeg må bare også kommentere skoene; kjøp skikkelige sko dersom han skal gå på dem og ikke bare ha dem som pynt i vogna. Det er dessuten best for foten å gå uten sko så ville ikke brukt sko inne i huset!
      Kos dere i kveld da. Leo er veldig søt!

    6. Monica: Hei!

      Skal selvfølgelig kjøpe ordentlige sko til ham! Jeg trodde aldri at han kom til å begynne å gå med sko allerede nå, derfor jeg ikke har kjøpt enda 🙂

      Skoene tok jeg bare rett på ham og rett av ham etter jeg hadde knipset et par bilder av ham for å vise dere. Så han bruker ikke sko inne 🙂

      Har noen av dere forresten noen gode tips til skikkelige sko?

      Klem!

    7. Kari: Hei Kari-Anne! Og så hyggelig at du ville legge igjen en kommentar 🙂

      Setter veldig stor pris på at du følger bloggen daglig! Det gir meg så mye motivasjon til å gjøre en god jobb når jeg ser dere følger med 🙂

      Og tusen takk for ros og fine ord! Vi gjør virkelig vårt ytterste for at han skal ha det bra, og det er virkelig fint å høre at dere ser det.

      Ja, synes du det altså? Er så vant til å høre at han ligner så innmari på pappaen sin, og jeg kan jo ikke akkurat si meg uenig i det når jeg ser ham. Men han har i hvert fall mine øyne, og det er utrolig koselig å se.

      Ha en riktig god helg du også! Mange klemmer tilbake. 🙂

    8. Må bare få si at jeg synes du er så fantastisk flink! Jeg blir så glad av å lese bloggen din, du er så ærlig og rett frem! Ingenting er pyntet på, og du viser at det ikke alltid er perfekt å være ung mamma. Tusen takk for at du står på og opdaterer oss så godt du kan, selv om du har en dårlig dag eller noe annet skulle stå i veien. Du er flink! Stå på! Ønsker gjengen en flott helg.
      Styrkeklem <3

    9. Jeg kan anbefale Kavat. De er litt dyre, men veldig gode på foten, samme med Ecco,men gå innom en god skobutikk så måler de foten hans og hjelper deg.

    10. Så fin og flink liten gutt 🙂 som begynner å bli en stor gutt nå. Tiden går fort..
      Angående sko så går du innom en bra skobutikk som foreksempel ecco eller eurosko. Der hjelper de å finne en god “første sko” til gutten din med stiv og god hælkappe. Og ser at skoen sitter godt på foten. Husk å smør dere med tolmodighet for dette kan være utfordrende, Hehe. Datteren min syns ikke det er så gøy når butikkdamen skal måle, kjenne og se, Hehe. Men absolutt vert det 😃

    11. Du burde gå innom den skobutikken på nordbyen hvor de har en sånn fin hund eller hest Leo kan sitte på, mens dere får målt og prøvd skoene. Det funket for mine unger 🙂 også får han ballong når han er ferdig. Jeg har vært veldig fornøyd med hjelpen der, når mine unger var små brukte jeg et merke som het ponny og elefant. Men det er jo snart en mannsalder siden, så vet ikke om merkene eksisterer lenger 😉

    12. Så flink <3
      Her kjøpte vi Kavat sko da L begynte å gå 🙂 Vi er veldig fornøyde, så vi kommer til å kjøpe sandaler fra samme merke 🙂

    13. Hei!
      Jeg bare lurer på noe helt annet enn alle disse andre. Er det alltid du som lager mat? Du får vel litt hjelp? Med tanke på at du skrev at Fredrik hadde så lyst på taco, og da lager du med glede, hehe.

    14. Er ikke en som kommenterer på blogger, men kom over din, og må bare si til deg at du skriver utrolig bra, og glad du ikke er en type blogger som bare er ute etter klikk og overskrifter som nesten ikke hører til teksten. Utrolig flink! Lykke til, stå på 🙂

    15. Jeg må bare si at sønnen deres er noe av det skjønneste jeg har sett! Han er rett og slett nydelig <3 masse kjærlighet til dere alle 4 🙂

    16. Min gutt på ett år like best å gå med lette nike joggesko ute 🙂 det kan være nåkka du kan prøve 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg