DENNE UKENS..

BILDE:


Dette bildet av Leo ble favoritt-bildet denne uken ♥ Vakre lille, store Leo.

HØYDEPUNKT:

Denne uken har det faktisk vært fryktelig mange høydepunkt å velge mellom. Klart, jeg har jo mindre bra dager også – Men er det en ting jeg har lært etter jeg ble mamma til en ettåring og gravid samtidig så er det kravene må senkes og forventningene trenger ikke være overdrevent store. Jeg må ikke få gjort allverdens hver eneste dag, og så lenge vi er sammen og har det bra, så er det nok. Uansett hva vi finner på!

Ukens høydepunkt må være at Fredrik kjente liv fra utsiden av magen, og det har han gjort nesten hver kveld siden! Han synes det er så koselig, og det er så godt å se. Spesielt med tanke på den tøffe starten vi begge fikk på dette svangerskapet. 

BESTE INNKJØP:

Fikk denne i posten som jeg så vidt viste dere i går, til lillebror! Kjøpte den på Ebay, tror ikke jeg betalte mer enn 50 kroner for den. SÅ fin da! Gleder meg til han kan bruke den utover vinteren 2016/17. 

UKENS MEST LESTE BLOGGINNLEGG:

Var nok i blogginnlegget hvor jeg bekreftet hva lillebror i magen skal hete! Innlegget finner du HER 

CRAVINGS:

Nutella og jordbær… Hva kan jeg si, fy søren så godt!

Været i dag er like strålende, så Leo og jeg skal ut på en trilletur i finværet. Fredrik må haste avgårde til Tønsberg når som helst nå, så det blir bare oss så lenge. Nyt søndagen, så snakkes vi om ikke så lenge!! ♥

8 kommentarer
    1. Takk for at du herved redda dagen min!! Har søtsug ut av en annen verden!!! Har heldigvis både jordbær og nutella, og sååååå godt det var!!!
      Jeg kjente liv for aller første gang i går kveld etter MANGE timer de siste ukene med kjenning og konsentrasjon <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg