DEN SISTE UKENS..

UKENS BILDE:

Et bilde jeg delte med dere på Instagram denne uken! Vår flotte lille babygutt ♥ Her ser dere tydelig foten hans på det ene bildet, til og med!


 

PÅ DENNE DAGEN I FJOR:

Befant vi oss i den gamle leiligheten og hadde nesten akkurat sluppet nyheten om at vi skulle flytte til noe større. Leo var 2 måneder gammel og været her i Larvik begynt å bli helt fantastisk. Vi fikk også besøk av bestevenninnen min som kom for å tilbringe noen dager med oss, og vi spiste ute på bryggen i Larvik! Noen herlige dager, var det. Jeg hadde også vært hos frisøren for å fikse hårkrisen min.

UKENS HØYDEPUNKT:

Lillesøsteren min sin konfirmasjon i går var nok denne ukens høydepunkt! En kjempekoselig dag for store og små ♥

MEST LESTE BLOGGINNLEGG:

Blogginnlegget hvor jeg forteller om at vi har vært på ultralyd, samt viser bilder og deler vår opplevelse – Er nok ukens mest leste blogginnlegg. Kjempeherlig å dele med dere! 


NEDTUR:

Jeg sitter nå i sofaen hjemme i Gjøvik sminkeløs med en diger t-skjorte på meg. Jeg er dødssliten, har sovet 8 timer på tre netter, og skal nå begynne å pakke til vi skal reise hjem. Eller nei, det sa akkurat Fredrik at han hadde gjort – Veldig glad for at Fredrik hjelper så mye til når jeg har begynt å ha bekkenløsning fra helvete. Haha!

SÅ kjedelig å skulle reise allerede, og jeg må innrømme at det føles ut som en nedtur! Men sånn er det bare, så det får jeg bare finne meg i. I morgen er det jobb for Fredrik og vanlig hverdag igjen, og selv om det er trist å skulle reise fra familien og at bilturen mest sannsynlig kommer til å gjøre både Leo og meg bilsyke sammen med andre morsomheter – Så gleder jeg meg til hverdagen inntreffer igjen. Det er så mye spennende som skjer fremover. Det går mot sommer og det blir nok mange deilige utedager på oss, og jeg må sårt en tur på IKEA! Sammen med svangerskapskontroller, en helgetur til Stavanger i juni, innspilling, innkjøp og mye innreding her hjemme, det blir mye morsomt å dele med dere fremover ♥

God klem! Nyt søndagen deres 🙂

10 kommentarer
    1. Så fine tilbakeblikk 🙂
      Jeg må bare i at dagen er ikke den samme uten Jessica 🙂
      En fortsatt fin dag og kveld 🙂
      Klem

    2. God tur hjem. Bare en liten ting jeg lurer på, hvorfor blir ikke du og lillegutt noen ekstra dager hos familien din ?

    3. Så fine bilder! Virker som dere har et fint! Jeg har fulgt med på bloggen din en stund nå, å ville bare si at jeg elsker personligheten din og motet ditt til å fortsette visere, selv om ting ser mørkt ut. Det er jo en forferdelig krise å bli gravid som 16-åring, og så som 17-åring, men den krisen har du handlet bedre enn noe annet menneske kunne gjort. Jeg er utrolig imponert av deg Jessica!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg