FAMILIEFROKOST MED GUTTENE MINE

Hei fra varme Larvik ♥

Her startet vi dagen I dag tidlig med frokost-taco! Ikke helt frokostmat, men fungerer veldig OK på dager som dette. Jeg var for første gang oppe i halv syv-tiden i dag tidlig, Leo var urolig og trengte litt mammakos. Så var vi oppe igjen litt over syv, og sovnet litt av og på før vi etter hvert sto opp alle sammen. Jeg har sovet dårlig nå de siste dagene på grunn av varmen, samt at jeg våkner av at Leo også blir sliten av varmen og i tillegg holder han på å få mange nye tenner! Håper de neste dagene (nettene) blir bedre for meg og nattesøvnen.

Det var godt med en familiefrokost igjen! Vi rekker sjeldent i hverdagen, så helgefrokost med familien er gull verdt. Leo bablet i vei og ville smake på mye av maten – Og det er så godt å se! Han er foreløpig heldigvis ikke redd for å smake på nye ting, men sier tydelig i fra med ord og ansiktsuttrykk om det er noe han ikke liker noe særlig godt. Han er fortsatt veldig glad i youghurt med havregryn, typiske bakevarer (Ostebriks med pålegg, grove rundstykker med eller uten pålegg) samt pasta med diverse sauser og jordbærsmoothie (Favoritten!!) Han vil også alltid ha frukt hvis jeg setter det frem, men spiser ikke alltid opp.


Nå utover dagen skal jeg ta med meg guttene ut på tur, enten på bading på en eller annen strand, eller ut for å kjøpe iskrem. Kos dere med ukens siste dag, denne søndagen blir herlig ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg