DENNE UKENS..

UKENS BILDE:

Leo vår som var ute på tur med farmor! Et helt herlig bilde synes jeg.

UKENS HØYDEPUNKT:

Det har vært mange, små høydepunkt den siste uken. Leo som viser tydelig fra dag til dag at han vokser og vil gjøre ting selv (Han vil for eksempel ikke at vi skal røre flasken hans eller å hjelpe han med å spise lenger) og alle gode morgener jeg våkner med Leo ved siden av meg og solen som skinner inn i soverommet vårt gjennom gardinene. I god blanding med planlegging av barnerommet til Leo og babysaker til lillebror, og mange fine dager ute i solen! 

Et annet høydepunkt må være den lille daten Fredrik og jeg hadde i går. Vi spiste nede ved havnen i Larvik og storkoste oss sammen ♥

PÅ DENNE DAGEN I FJOR:

Var jeg på besøk hos familien i Gjøvik med Leo! Vi hadde vært der noen dager og koste oss masse. Jeg hadde hatt besøk av noen venninner og de hadde fått hilst skikkelig på Leo, som den gang veide i overkant av 6 kg! Morsomt å se tilbake på♥

NEDTUR:

Hadde en skikkelig nedtur i går kveld! Masse kynnere og ekstremt vondt i korsryggen. Helt forferdelig ubehagelig! Jeg vurderte å ringe legevakten, men kom på at jeg slet med mye av det samme sist med Leo spesielt etter lange dager. Dessuten kjente jeg masse liv og sjekket at alt sto bra til senest for noen dager siden hos jordmor, så da tenkte jeg å gi det litt tid. Er mye bedre i dag heldigvis, men det var virkelig ikke noe særlig!

CRAVING:

Kiwi med skall. Er sååå godt, og har så dilla!

SERIE:

American horror story. Har sett alle sesongene to ganger nå, og nå denne uken har jeg sett første sesong på nytt! Så faktisk på denne serien sist når jeg gikk gravid også, men måtte etter hvert gikk meg på grunn av alle marerittene jeg fikk av den. Haha! Slik er det heldigvis ikke (Foreløpig) denne gangen!

Nå har vi akkurat spist her hjemme, og jeg sitter bare å kikker på nett etter ja.. Skulle egentlig sett på litt mammaklær til meg selv, men i kjent stil ender det vel opp med at jeg kjøper noe til Leo og babyen. Slik har det vært helt siden jeg ble mamma, planlegger jeg å kjøpe noe til meg selv, så ender jeg opp med noe til gutten min. Hehe. Uansett er det skikkelig søndags-stemning her hjemme, vi sitter i sofaen og slapper av med koseklær og har det veldig OK!

God søndag til dere! Klem!

8 kommentarer
    1. Tina: Ikke sant <3

      Ja, når jeg fikk helt dilla for en ukes tid siden måtte jeg bare spise skallet, av en eller annen merkelig grunn. Har aldri gjort det til vanlig, haha!

    2. Jeg digger kiwi, men aldri prøvd den varianten 😆 Må testes neste gang!
      Ha en fortsatt fin kveld! Dere er så fine❤️

    3. så nydelig leo var når han var så liten, og så fint bilde var på der han sykkeler 🙂 innmari god gutt :)..
      Du er ganske heldig synes jeg som klarer og spise det du vil 🙂 måtte leve på Cola og Taco når jeg var gravid, alt annet holdt jeg ikke på :/ og det va så slitsomt.
      Men kiwi med skall er best,alltid spist den sånn jeg 🙂

    4. Forståelig at du får mareritt av første sesong når du går gravid! Jeg fikk mareritt om at jeg var gravid uten å være det. Den er skummel, men også den beste sesongen!
      Veldig fint bilde av Leo på sykkeltur 🙂 håper dere får en fin uke!

    5. Så stor Leo har blitt! Kan ikke du lage et innlegg der du skriver litt om Leos alder på de ulike milepælene? Feks. Hvor gammel han var når han rullet dor første gang, gikk uten støtte, satt alene osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg