AKKURAT DET JEG TRENGTE!

Hei til dere!

Nå går denne dagen mot slutten også, og vi har hatt en veldig rolig dag. Men det har vært veldig godt! Det blir nok av ting som skjer fremover, så noen rolige dager er virkelig helt greit. Denne uken har jeg en dagstur til Gjøvik på agendaen, hvor moren min, jeg, og bestevenninnen min skal på IKEA – Sammen med innspilling en senere dag i uken, innkjøp av ny seng til Leo, og en hel del annet. Og så går vi jo også inn i juni måned denne uken som kommer! Det kjenner jeg at jeg virkelig har gledet meg lenge til, en helt fantastisk måned som forhåpentligvis kommer til å gi oss mange fine dager med masse tid til å skape gode minner ♥

Fredrik var en engel istad og gikk for å kjøpe akkurat det jeg trengte i dag: Boller. Nærmere forklart sjokoladeboller! Han kjenner meg alt for godt. Nå endte det faktisk med at Fredrik spiste flere enn meg, men det handler mest om at jeg blir så fort mett på søtsaker.  Leo forsynte seg også mens jeg skulle ta bilder, haha! En liten fyr som er veldig, veldig glad i mat og bakverk. Spesielt sistnevnte!






Guttene mine som koste seg tidligere her i kveld! Like fine som alltid. Klare for ny uke og juni! Kos dere resten av kvelden dere, så snakkes vi litt senere ♥

10 kommentarer
    1. Vil bare si at jeg synes du har blitt flink til å ta fine bilder til bloggen i det siste, selv noe så lite som av det du spiser! Det viser at du tar jobben din seriøst, jeg synes ikke så mange andre bloggere orker å ta seg tid til det lengre.. Klem 🙂

    2. Mamma21: Hei Mamma21!

      Dette var veldig koselig å høre, selv har jeg følt at jeg har vært dårlig til å virkelig ta gode bilder i det siste, og kameralinsen min skulle definitivt hatt en rens, haha 😀 Men setter stor pris på det, tilbakemeldinger fra lesere er noe jeg setter veldig høyt. Jeg tar bloggen veldig seriøst og jeg prøver hver dag og levere godt innhold!

      <3 Klem!

    3. Får Leo lov til å spise godteri og søtsaker?
      Du er så flink til å oppdatere bloggen mange ganger daglig 🙂
      Jeg liker bloggen din veldig godt.
      Hilsen en fast leser <3

    4. Anonym: Hei flotte du <3

      Vi begrenser selvsagt inntaket hans av sukker, men når vi for eksempel spiser litt boller en kveld (Ettersom det ikke er noe som skjer ofte i det hele tatt) så får han selvfølgelig smake 🙂

      Veldig glad du synes det, tusen takk! Hilsen meg <3

    5. Dere fine 3 <3 Flinke til å ta vare på hverandre og det synes så godt på bildene dine at det er så mye kjærlighet i deres fine familie. Ønsker dere alle en strålende uke.

    6. Hihi… Ettåringen her hjemme er også veeldig glad i bakst. Boller, vafler, ja generelt. Og litt må de da få 😉 Jeg var veldig klar før jeg fikk barn om at det absolutt ikke var nødvendig å gi de små unødvendig med sukker før de blir større, men kjære vene.. Man skal svelge mye man har sagt, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg