PÅ TUR MED GUTTEN MIN!

Hei alle sammen!

Nå har vi ramlet inn dørene hos tanten min for en times tid siden, og var så heldige å bli invitert på middag her også! Vi har gått en fin tur i sentrum i dag, og Leo har gått masse selv i dag! Jeg leide han og styret vognen med den andre ledige hånden, og det gikk faktisk overraskende fint.

Han synes spesielt det var morsomt å stoppe innom lekeplassen! Som han lo og moret seg.



Det er alltid like koselig å være på tur med gutten min. Jeg ønsker virkelig å nyte all alene og kvalitetstid med ham før lillebror kommer til høsten! Det blir nok en veldig stor overgang for Leo at mammaen hans skal gi masse oppmerksomhet til en annen liten gutt også, som attpåtil skal bo sammen med oss og sove på mammaen og pappaen hans sitt rom, slik han pleide å gjøre. Egentlig gruer jeg meg litt til om det blir søskensjalusi, og jeg kommer nok til å stå på veldig for at Leo skal føle at han fortsatt får rikelig med oppmerksomhet og at han føler seg mye sett.

Det blir en ny hverdag for Leo, og ikke minst oss, men han kommer til å lære mye av det også. Alt fra å dele til å ta hensyn til lillebroren sin. Selv om jeg ikke hadde planer på mange år om og eventuelt gå for barn nummer to, så er jeg veldig glad for at Leo skal få et søsken, selv om det ble mye tidligere enn jeg noen gang kunne forestille meg! Jeg føler egentlig at han kommer til å ta storebror-rollen med glans. Kan ikke se for meg noe annet ♥

Ha en herlig mandag alle sammen!

8 kommentarer

Siste innlegg