NYTT ROM TIL LEO!

Hei dere ♥

Nå har vi de siste dagene ordnet lekehjørne til Leo her i den fine stuen vår! Leo sitt rom er mildt sagt under oppussing, eller – oppussing og oppussing, det skal i hvert fall bli et ordentlig gutterom nå som han skal inn på eget rom, og da mangler vi ny seng og en del stæsj. Han sover jo fortsatt inne hos oss, og vi har samsovet veldig mye sammen helt siden han ble født, men nå som lillebror kommer om ca 4 måneder blir det greit å få han inn på eget rom.

Knipset noen fine bilder til dere fra nåværende favorittsted: Lekehjørnet hans ♥ Gleder meg til rommet hans er klart, forhåpentligvis tar det ikke lang tid.


 

Her ble vi vekt i dag tidlig av at lillemann sto og kikket på oss fra sengen sin med et gedigent smil i ansiktet sitt! DET var herlig det. I dag er det fortsatt varmt, men ikke like varmt som de siste dagene, og det er egentlig litt godt.

 Jeg måtte bare innom dere en liten tur! Har så mye motivasjon for bloggen om dagen, dere kan glede dere til mange fine innlegg i tiden fremover. Leo og jeg kom akkurat hjem fra byen, samt butikken, og venter nå på moren og søsteren min ♥ Fikk beskjed istad om at pappa og lillesøsteren min også kommer en tur i morgen på selve bursdagen min, så det var en gladnyhet for oss! Dessuten har jeg til og med kontroll hos jordmor i morgen, det blir nok en skikkelig fin bursdagsgave. Få høre hjertelyden til den lille gutten vår igjen, og å se at alt står bra til med han inne i magen.

Håper dere har hatt en god tirsdag!!

9 kommentarer
    1. Vedder på en ting og det er at noen kommer til og pirke på at du ikke har beskyttelse på stikkkontaktene. Jeg pirker ikke på det altså. Er bare så vandt til at kommentarfeltet ditt blir spammet av alt mulig. Haha 🙂 så herlig lekejjørnet. Kunne ønske vi hadde så stor plass så jo super kos ut. Leo er virkelig heldig, og tror han vil bli en super storebror. <3

    2. Nederst står det god tirsdag, det er mandag i dag…
      Ikke meningen å pirke på deg, men tenkte bare at en påminnelse var greit 😉
      Leo er så søøøøt♥Han kommer til å bli en søt storebrpr til babyen.
      Har dere fått noen navne-ideer dere liker ennå?

    3. Mari: Haha, vet du – Det er ikke pirking i det hele tatt! Takk for at du sa i fra, jeg må jo være helt borte vekk her jeg sitter og skriver. Haha! 😀

      Tusen takk for det! Vi har funnet Sander som vi liker veldig godt. Og Noah 🙂 Såå takknemlig for all hjelp vi har fått fra dere!!

      klem

    4. Anonym: Haha, satt faktisk akkurat og tenkte det samme selv!! Nevnte det til Fredrik også <3

      (Kan jo svare på forhånd til de som ønsker å påpeke dette: Vi har aldri, aldri, aldri Leo alene i et rom, så vi følger nøye med hele tiden. Jeg skal på ikea 20 juni og handle inn beskyttelse på stikkkontaktene da, så inntil det er vi ekstra påpasselige med hva han holder på med)

      Jeg tror han kommer til å bli en super storebror jeg også, han er så utrolig god og omsorgsfull <3 Og utrolig koselig at du likte lekehjørnet!

    5. Når du sier “og se at at alt står bra til inne i magen”, betyr det at du får ultralyd hos jordmor også? Eller bare hjertelyden?:)
      Håper det blir en fin jordmortime på bursdagen din!:)

    6. Ser ut som vi begge blir 18 år imorgen❤️
      Og gratulere med enda en liten, du er virkelig heldig❤️❤️

    7. Er nok lurt å begynne nå å venne han til eget soverom, ellers blir det sikkert sjalusi nok når lillemann kommer tenker jeg kanskje?…. Knusbar keramikk og billedglass bør vel muligens ikke stå i samme høyde som leketøy. det har jeg i hvertfall dårlig erfaring med….

    8. Så flott lekekrok, tenker han koser seg der <3 du har så god smak, Jessica, utrolig fint i vinduskarmen der! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg