KLAR FOR DEN STORE DAGEN!


Nå er vi kommet hjem for en liten stund siden fra en koselig feiring hos mammaen til Fredrik som hadde bursdag i dag, og vi er klare for å feire min dag i morgen!

Fredrik er ikke helt bra om dagen, så han ble dessverre hjemme fra feiringen. Heldigvis fikk han slappet av og ladet opp så lenge mens vi var borte! Jeg vil virkelig tilbringe så mye tid jeg kan med ham før han nå om litt over en uke drar på ferie med familien sin i 14 dager. Gruer meg til å være så lenge borte fra han, han gir meg så mye glede, oppmuntring, og kjærlighet i hverdagen det kommer jeg virkelig til å savne de to ukene. Det vet jeg at Leo også kommer til å gjøre, – Men samtidig er det sunt å savne hverandre litt, det vet jo vi som tidligere har vært i avstandsforhold ♥

Det var forresten kjempeherlig å se igjen familien min igjen! Leo synes også det var veldig gøy, for å si det sånn. Så her har det gått i ett, og lillemann var mildt sagt fryktelig sliten etter dagen når vi dro hjem fra feiringen hos farmoren hans tidligere.

Resten av kvelden skal brukes til å spise god mat i godt selskap med Fredrik og familien! Tenk at jeg er myndig om noen få timer.. Gleder meg til å dele den store dagen min i morgen med dere! 

God klem

14 kommentarer
    1. Herreguud så fint bilde av dere på de to øverste!! Så utrolig nydelige, begge to. Det vises godt hvor trygg og glad Leo er i deg! Ser tydelig at lille Leo også ligner på deg, og ikke bare på far. Håper du får en super feiring i morgen, og gratulerer så mye med morgendagen. Du fortjener at dagen blir akkurat som du ønsker.

    2. Elise: Åh, så utrolig morsomt å høre at du synes det! Tusen hjertelig takk <3 Synes selv bildene ble supre, og ser av og til hvordan den lille gutten vår også ligner på meg, og det er selvsagt helt herlig.

      Det håper jeg også at jeg får, og det får jeg trolig også - Takket være lillemann, kjæresten og familien min. Jeg er skikkelig heldig!

      God klem. Setter stor pris på kommentaren din!!

    3. Gratulerer med morgendagen Jessica <3 kos deg, slapp av og ikke minst nyt dagen som bare er din, det er såå fortjent❤️❤️

    4. Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men skal du ikke være med på ferie? Er det en grunn, eller bare valgte du å ikke være med?

    5. Først og fremst, gratulerer så mye <3
      Bak bloggen din ser jeg så mye, selv uten å kjenne deg.
      Jeg ser en ung jente som har tatt morsrollen på strak arm og virkelig fått det til.
      Jeg ser et fint hjem fullt av kjærlighet. Jeg beundrer deg for alt det du får til, og jeg beundrer deg for å bruke bloggen din til å ta opp viktige temaer du brenner for.
      Håper dagen din blir super fin og at guttene dine gjør ekstra stas på deg i dag
      Klem <3

    6. Hvorfor blir du ikke med på ferie? Tror jeg hadde blitt en smule fornærmet om jeg ikke ble bedt med. DERE er jo familie nå som dere har barn sammen.

    7. Først må jeg si at Leo ser utrolig nydelig ut. Smiler og er blid hele tiden. 🙂 Men, jeg er nok ikke den eneste, du burde virkelig få klipt han! Ikke mye, men bare slik at det ser stelt ut. 🙂 Ha en fin dag!

    8. Å, gratulere med 18 års dagen<3 🙂
      veldig fine bilder av dere. du er en utrolig god mor, og verdens heldigste som har en så herlig sønn<3
      du ser ut som en fantastisk jente, gjør meg så glad når du smiler 😉
      i dag er eg også 18, haha. veldig gøy at vi hadde bursdag på samme dag<3 🙂
      kos deg resten av dagen, you deserve it<3 😉

    9. Gratulerer SÅ masse med dagen din i dag Jessica! Håper du får en kjempe fin dag med familien!
      Du er en super blogger og mamma, virkelig!
      Klem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg