JA, LEO OG BABYEN HAR SAMME PAPPA!

En av de største fordelene med å ha en blogg er å kunne nå ut til mange mennesker. Men det kan også bli den største ulempen, i noen tilfeller.

Først av alt: Jeg har aldri og kommer aldri til å ha noe i mot mennesker som får barn med flere fedre. Det kan skje, og det er ikke noe galt i det. Vi lever ikke i 1950 lenger og kan vel legge fra oss de fordommene som har med det å gjøre, det er virkelig på høy tid! Det er relativt vanlig i dagens samfunn at man har barn med forskjellige fedre. Det sier ikke noe om deg som mamma, som omsorgsperson, eller som menneske. Det sier rett og slett bare at du ikke er sammen med den eller de første du fikk barn med, og at sånn er det bare.

Mine barn har samme far. Babyen i magen og Leo! Jeg trodde egentlig ikke at noen skulle tro noe annet, men der tok jeg visst feil. Selv om det ble slutt mellom Fredrik og meg i oktober, var vi sammen på tidspunktet når den nye babyen ble til, selv om det ikke på noen måte var offentliggjort at vi hadde funnet tilbake til hverandre på daværende tidspunkt. Og underveis helt siden bruddet har vi bodd sammen, selv om vi ikke alltid har sovet på samme rom.

Jeg er klar over at jeg utsetter meg selv for spekulasjonene når jeg utleverer livet mitt på bloggen min, og derfor avklarer jeg dette nå med en gang selv om det aldri har vært noen tvil her om hvem pappaen til babyen har vært! Det er bare tydeligvis enkelte blogglesere som mener noe annet, og det må de gjerne gjøre, men da har dere i hvert fall fått en skikkelig bekreftelse fra meg personlig. Vi har visst helt siden dagen vi fant ut at jeg hadde blitt uplanlagt gravid nok en gang, at Fredrik var pappaen!

14 kommentarer
    1. Liker at du nevner at det ikke er noe galt med det! Står i valget om å være usikker hvem som er faren til ungen i magen.. Det er ikke så veldig gøy

    2. Bra skrevet! Nå skal det ikke være noe mer surr rundt det ihvertfall 😉 hvis det fremdeles er noen som ikke får det med seg, så får de lete tilbake til dette innlegget. Selv så har det vært en selvfølge for meg at det er deres barn dette og. Har fulgt bloggen din siden dag 1. Og det har jo alltid vært dere selv om det var en liten pause inni der. Bra du sier ifra!

    3. At folk kan spørre om noe sånt!!! Du har da aldri lagt skjul på at du og Fredrik bodde sammen selvom forholdet var over, og uansett hva folk tror eller mener, så er dette en høyst privat sak og et tema innen parforhold som OVERHODET IKKE vedkommer noen andre!!! Jeg fatter ikke hva en del folk kan få seg til å spørre om og spekulere i, og mene å vite svaret på!!!

    4. Leo Lars Linus Albin Mio Mads .
      Forslag fra en bestemor som har fulgt deg fra starten. Flink og fornuftig jente, er du.

    5. Haha..! Jeg leste “JEG, LEO OG BABYEN HAR SAMME PAPPA”
      Jeg tenker jo at det er greit og ikke få barn med for mange menn, men heller det enn den overskriften jeg leste! Haha..

    6. Tror dette spm kommer fra nye lesere som ikke har kjennskap til historien din. For oss andre er det nemlig ikke tvil om hvem pappaen er 😉

    7. Alltid noen som spekulerer og liker å skape tvil. Selv har jeg to barn med samme mannen,men har fått spm om de har samme far siden de er så ulike. Ene er mørk som far,andre lys som meg.

    8. Altid er d noen som spekulerer i dittn å dattn..
      Om de så hadde d, hva så …?
      Nå har de jo samme far, så det er jo greit å bare sette en strek der. Men om de hadde forskjellie fedre ? Så? Fårstår ikke poenget med å spekulere engang, for HVA SÅ

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg