VÅR STØRSTE SKATT


Den mest gøyale lille rampen her er innen få dager rukket å bli 15 måneder gammel! Leo løper, sier mamma og pappa, danser til musikk når vi sier “danse danse”, peker på seg selv på bilder om jeg spør hvor Leo er, kysser meg om jeg spør om jeg kan få et nuss, simpelthen ELSKER at vi hermer etter han (Og elsker for øvrig å herme etter oss også) 

Han hjelper til med klesvask, lukker dører og skapdører etter seg, forstår utrolig mye av hva vi sier til han (Selv om han har litt problemer med å uttrykke seg og svare på alt enda) og han er pappa sin desidert største fan!

Livet mitt hadde vært fattig uten deg ♥ Du har vokst deg til å bli verdens kjekkeste og mest fantastiske gutt! Gleder meg til alt vi skal oppleve sammen i fremtiden!

11 kommentarer
    1. Måtte bare få det ut akkurat som du skrev i innlegget han er sykt kjekk og blir helt sikkert enda kjekkerr søteste Leo ❤️

    2. Har en sønn som er akkurat like gammel som Leo,og en som er 3 år. Er så morro å følge utviklingen fra 15 mnd til de er 2.5 -3 år, skjer så utrolig mye på den tiden 🙂 Fantastisk å være mamma til sånne fine smågutter. Leo er kjempesøt 🙂

    3. Fruen fra havet: Hei “Fruen fra havet” 🙂

      Det er et fryktelig kjent fenomen at lesertallene daler på sommeren. Dette i hovedsak på grunn av ferie og fint vær (Folk sitter ikke inne og leser blogg) Sist sommer hadde jeg på det laveste 4900 norske lesere, og da var det strålende sol ute og midt i fellesferien. Dette er noe som skjer hvert eneste år, dette kan du også se på andre bloggere som ligger på topplisten. Andrebadendyck som vanligvis har mellom 12 og 15 tusen norske lesere, hadde i går og i dag omkring 6000.

      Jeg har hatt noen av de beste månedene i hele blogg-karrieren min de siste månedene nå, og jeg har mange faste lesere. Det er kun de siste to dagene jeg har vært nede på 5000-og noe lesere, og det visste jeg kom til at skje fordi det er sommer og fantastisk vær om dagen i det fine landet vårt 🙂 Som blogger vet man jo dette, men da er det jo greit at jeg opplyser dere om det også. Er ikke mer enn 3 dager siden jeg hadde over 9000 lesere, og det er jo rundt der jeg vanligvis ligger!

      Klem!

    4. Marianne: Hei Marianne!

      Så morsomt at du har en på samme alder 😀 Denne alderen er virkelig herlig og som du selv også sier, det skjer så ufattelig mye. Jeg merker at han utvikler seg omtrent fra dag til dag!! Helt enig med deg, det er fantastisk! Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg