EN LITEN PRINS

Åh, se på DEN fine pysjen jeg fikk i gave av søsteren min til den nye babyen. Jeg har ønsket meg den så lenge. Jeg har rett og slett forelsket meg helt i den! Så mye at jeg nå har funnet flere babyting med prinsekroner på som jeg akter å kjøpe i tiden fremover. Det er jo så fint ♥

Leo var også storfornøyd med litt nytt til lillebror og seg selv. Han er veldig nysgjerrig på de bittesmå klærne, og etter å ha sett på dem litt (Gjerne smakt litt på dem òg) Slenger han de rundt seg og ler for seg selv. Han er virkelig en liten morsom gladgutt!

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å få alt babyutstyret på plass til prinsen vår hjemme, og SOM jeg gleder meg til å se ham i den nydelige pysjen. Husker sist gang hvor utrolig herlig det var å ha satt opp seng og alt av stelleprodukter i god tid, da bare koste jeg meg når jeg gikk hjemme de siste ukene blant nyvaskede babyklær og tok alt fullstendig med ro mens jeg ladet opp til lille Leo skulle komme til verden!

Klem

15 kommentarer
    1. Hei, jeg digger bloggen din , du er helt herlig!
      Men jeg lurer på en ting; er du ikke redd for at alt fokuset vil bli på den nye babyen når han kommer og at du legger Leo litt i bakgrunnen?

    2. ååh, jeg sier det igjen altså! DU ER SÅ VAKKER! Jeg håper du vet det! Det siste bildet av deg og Leo er et av de fineste bildene du har lagt ut av dere to, utrolig herlig bilde!

    3. Hei! Elsker bloggen din 😉
      Så suuper søt og nydelig pysj til mini♥
      Jeg synest du er modig som tør å si meningene dine og vise(skrive) følelsene dine her på bloggen:) Fortsett slik 8D

    4. Oda: Hei Oda! Så herlig å høre, det varmer meg skikkelig å høre at du liker bloggen <3

      Nei - Det er jeg overhode ikke redd for. Fredrik og jeg kommer til å gjøre alt i vår makt for å inkludere Leo i alt fra kos og stell med den nye babyen, og så kommer vi til å sette av en dag i uken hvor enten Fredrik eller jeg drar ut med Leo alene for å finne på noe med ham alene. Vi tror det også kan være forebyggende mot søskensjalusi!

      Kommer til å elske begge mine gutter like høyt, og gjøre alt for at de begge føler seg inkludert og sett <3

    5. Så deg på cc i dag! Gikk ut av Lindex når dere gikk inn.. Skulle egentlig stoppe, men jeg hadde litt dårlig tid! Må si du holder deg sinnsykt bra til å være gravid, dæææven! Og nurket er enda søtere i virkeligheten enn på bilder, han var så mye mindre, hihi! Han ser så mye mer voksen ut på bilder, hehe! Han er nydelig! Håper du har det fint i Gjøvik! Neste gang skal jeg stoppe!
      Stor, stooor klem!

    6. Er innom bloggen din så og si hver dag, og jeg må bare si at jeg elsker den! Du virker så jordnær og bloggen din virker så ekte. Du er en fantastisk jente, og det ser ut som du har evnen til å klare det du vil, stå på! Kjempefin pysj og nydelig bilde av deg og Leo sammen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg