IKKE LENGE IGJEN NÅ!

I dag er torsdag, og denne uken har flydd så fort forbi at jeg nesten ikke kan tro det. Jeg har nevnt for dere titt og ofte i det siste at jeg føler tiden går veldig raskt, både med tanke på svangerskapet og generelt, men denne uken har jo bare gått helt vanvittig fort! Sånn, usedvanlig fort. Det er jo helg igjen allerede i morgen, og på søndagen bærer det tilbake til hjemmet vårt i Larvik. Og ikke minst: Tilbake til hverdagen!

Fredrik og jeg har hatt så mye kontakt som mulig de siste dagene, men det er klart det har vært litt vanskelig med 6-timers tidsforskjell og at vi begge har hatt vårt å styre med. Fredrik med shopping og opplevelser der nede, og jeg her med Leo og tid med familien. Tror dere jeg ble litt misunnelig når jeg snakket med Fredrik på videosamtale og så at han sto der i 30 grader på verandaen sin, i 9ende etasje, på et hotell i Miami – Hvor du kunne se stranden og solen skinne i bakgrunnen? Eh, ja. Litt misunnelig! 

Men nå er det jo faktisk ikke mange dagene igjen, og godt er egentlig det. Jeg savner leiligheten vår og hverdagen vår, men mest av alt selvsagt Fredrik! Borte bra, men hjemme best ♥ Tror han er enig i det, spesielt etter flyreisen hjem igjen på 13 timer!


Kjekkasen vår!

Bilder Fredrik har sendt meg fra hotellet han bodde på!

Nå fikk jeg akkurat melding fra han om at han “hadde funnet noe fint til våre to små!” og nå kan jeg nesten ikke vente med å se hva han har funnet på! Gleder meg til søndagen, og til å endelig se min kjære igjen.

Ønsker dere en fantastisk torsdag videre ♥

4 kommentarer
    1. Anonym: Var det kaldt når du var der? Fredrik fortalte at det var veldig fuktig og at været skiftet veldig fort, men at gradene lå på omkring 30 til 36 😀 Deilig i Kroatia! Nyt ferien!

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg