DENNE UKENS..

BESTE BILDE:


Leo og pusekatten ♥ Elsker dette bildet. Og Leo elsker katter! 

CRAVINGS:

I tiden vi var i Gjøvik har mamma skjemt oss bort med nydelig frokost rimelig ofte. Dette har resultert i at jeg har fått skikkelig dilla på gresk yoghurt! Proteinrikt, fettfattig, mettende, og skikkelig godt. Nam! 

GLEDER SEG TIL:

Okei, dere vet jo allerede at jeg har gledet meg til Fredrik skulle komme tilbake fra ferie, men jeg har også gledet meg til å komme hjem igjen, samt alt som skjer fremover. Innredning av barnerom, deilige sommerdager, handledag i Larvik by med guttene mine neste uke, og til neste kontroll hos jordmor som er den 6 juli. Så mye fint å se frem til!


BESTE INNKJØP:

Vi har fått noe i gave, men her er et lite utvalg av ukens beste innkjøp. Litt nytt til lillebror, og litt nytt til Leo!


PÅ INNKJØPSLISTEN: 

Jeg ELSKER lister. Simpelthen ELSKER. Jeg skriver lister om alt, om middager vi skal ha, blogg-innlegg ideer, om innkjøp til babyen, innkjøp til barnehagestart til Leo, og så videre. Nå som det er så mye som skjer her hjemme fremover til babyen kommer, har jeg lister om hva vi skal få kjøpt i løpet av hver måned. På den måten er det enklere for meg å holde styr på hva vi mangler og ikke, og jeg får i tillegg spredd utgiftene utover – Kontra å ha masse utgifter i løpet av for eksempel den siste måneden før termin.

Denne uken sto seng til Leo, kommode til Leo, og speil til gangen vår på listen. Jeg mangler fortsatt seng til Leo, men ellers er det andre i boks, så jeg sier meg fornøyd! Gleder meg til å få satt den opp (Les: Til at Fredrik får satt den opp)

HØYDEPUNKT:

Ukens store høydepunkt var selvfølgelig at Fredrik kom hjem fra ferien sin, og hvor lykkelig gutten vår var over å se pappaen sin igjen!

Tok noen fine bilder av ham og Leo i stad. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Ingen tvil om hvem som er pappaen til Leo 😉

Ønsker dere en fantastisk søndag og en herlig start på den nye uken som starter i morgen. Nå er vi snart i juli! 

Klem ♥

10 kommentarer
    1. Fine bilder ja😀 Leo er jo så skjønn❤ Har ei datter som er like gammel! Høres ut som om du har hatt ei fin uke😊 Du skriver veldig fint til å være så ung😉

    2. Lisa: Hei Lisa!

      Så koselig å høre at du synes det. Tusen takk 🙂 Og morsomt at du har en datter på samme alder, det er virkelig en herlig alder de er i nå. Travelt, men Gud så herlig!

    3. Vakre leo 🙂 så koselig han liker katter, min og gjør det og han skal få seg en katt i september som han skal kalle tobias haha 🙂

    4. Skal dere skaffe noen dyr etterhvert?
      Ser litt deg i Leo også, særlig på øynene <3
      Skal du få ny header snart?

    5. Anonym: Hei du <3

      Vi ønsker gjerne å skaffe oss katt! Håper det kan bli en realitet etter hvert 🙂

      Skal få ny header innen 2 uker nå, når bildene fra gravid shooten kommer 😀 Gleder meg <3

    6. Jeg hadde en rar drøm i natt, må bare fortelle deg den. Du fikk tvillinger. Jeg vet ikke kjønnet, men barnet het Zika og fremstod som slem. Zika prøvde å gjemme tvillingen sin, og var en bølle. Plutselig var dere i en ørken og gjorde egentlig ingenting annet enn å gå. Så våknet jeg.
      Veldig merkelig drøm jeg vet! Har ingenting å si annet enn at jeg leser bloggen din og drømte om deg! Teit, jeg vet.
      (Sorry lang kommentar)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg