VÅR STORE GUTT!

Ikke nok med at Leo ikke ville at vi skulle ha med vognen hans ut på tur i dag. Han vil nemlig ikke sitte i vognen sin lenger, han vil bare gå! Så da ble det som det ble, og vi gikk til byen alle tre og Leo gikk med oss. Når han ikke orket å gå mer stilte Fredrik gledelig opp og bar ham i armene sine!

Så ja – Som om han ikke vokser fort nok fra før av, fikk vi i dag brev fra barnehagen han skal starte i! Leo starter nemlig i barnehagen i august, ganske nøyaktig to måneder før vi skal få møte lillebror for aller første gang. Lille, store ettåringen vår skal begynne i barnehage! Da er han altså litt over 17 måneder gammel ♥ 

Åh, du skulle bare visst hvor stolte vi er av deg, gutten vår! 

Det er mye som skal skje i livet ditt de neste månedene. Barnehagen, en lillebror, og du skal inn på ditt eget gutterom – Du kommer til å utvikle deg masse, og vi gleder oss til å se deg vokse. Tenk, jeg kan huske tilbake til dagene jeg selv hadde i min barnehage – Og nå skal min egen lille gutt starte i barnehagen selv!

3 kommentarer
    1. Ja de små vokser altfor fort 🙂 blir nok en ny og spennende tid for lei i barnehagen 🙂 min var 19mnd, og synes mellom 17-20 mnd er passe og begynne i bhg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg