DEN SISTE UKENS..

BESTE BILDE:


Åh, Fredrik fikk et herlig bilde av Leo og meg som han helt tilfeldig tok samme kvelden som vi (Les: Fredrik) hadde satt opp den nye kommoden til Leo! Litt rot og greier, men slik er det når man har barn. Hvert fall her i hus, haha!

HØYDEPUNKT:

Min bestevenninne fra Gjøvik, også fadderen til Leo, har kommet på besøk til oss her i Larvik! Så utrolig koselig å se henne igjen, vi har vært venner siden vi gikk sammen i fjerde klasse, så man kan jo trygt si at vi kjenner hverandre rimelig godt. Jeg har skrevet noe om henne her inne tidligere, og det var altså så herlig å se henne igjen!

Et bilde av Leo og bestevenninna mi, fra Leo enda var en liten baby!

MATKICK: 

Ostebrød med hvitløk, cheddar og masse parmesan! Helst fra pizzarestauranten nede i gata. Fy søren!

BESTE INNKJØP:

Den nydelig badedrakten jeg viste dere tidligere i dag, og tynn lue i ull til lillebror ♥ Ull er helt klart GULL. Jeg planlegger å kjøpe flere dresser i ull til babygutten vår nå fremover, slik at han alltid har noen ekstra ulldresser på lur. Det har jeg erfart at kommer veldig godt med!


GLEDER SEG TIL:

Til alt jeg har bestilt fra ebay kommer i postkassa! Jøye meg, det er en glede hver gang jeg ser at det har kommet en ny pakke i postkassen – For jeg er like spent hver gang på hva som har kommet. For ikke å glemme til vi har fått ryddet ut av rommet til Leo, som per akkurat nå ser ut som… Eh.. Et kaos!

PÅ DENNE TIDEN I FJOR:

Hadde vi akkurat flyttet inn i leiligheten vi bor i nå, og tilstanden var nok fortsatt ganske kaotisk. Jeg var dødssliten etter flyttingen, men så lykkelig over vårt nye hjem! Gutten vår hadde akkurat rukket å bli 4 måneder gammel. Morsomt å se tilbake på!

Klem

24 kommentarer
    1. Er det en kjole du har på deg på det øverste bildet? Den var veldig fin isåfall!<3 Elsker bloggen din, klem❤️

    2. Hvorfor velger du en header hvor du poserer i undertøy? Folk har virkelig ikke grenser lenger. En ting er folk som lever av å selge kroppen sin, men småbarnsmødre som sprer rundt seg med bilder i undertøyet..tenker du ikke på at barna dine skal vokse opp og finne alle bildene? Vennnene? Mødre og fedre til barnas venner…jeg hadde hvertfall synes det var utrolig flaut om du var min mamma.

    3. Anita: Hei!

      Synes du gravidbilder er så drøyt altså?:(

      Jeg ville selvfølgelig ikke brukt et slikt bilde om jeg ikke var gravid, så jeg har ikke valgt å bruke det “bare fordi” men fordi det er et gravidbilde og fordi jeg er gravid 🙂

      Jeg på min side ville aldri i verden synes det hadde vært flaut å finne gravidbilder av moren min, men der er vi jo forskjellige, og dermed tror jeg ikke vi vil komme noen vei med å spekulere rundt det.

      Jeg funderte en del på dette før jeg bestemte meg for hvilket bilde jeg skulle bruke. Personlig synes jeg bildet er ganske “nakent” men fint 🙂

    4. Så fin uke dere har hatt 🙂 Må nesten bare le litt av innlegget til Anita,det er ikke drøyt i hele tatt det bilde, det er utrolig fint :).
      Og det ostebrødet så helt fantastisk ut 🙂

    5. For min del handler det ikke om gravid eller ikke gravid, men det faktum at du sitter i undertøyet. Magen din er magen uansett liksom, samme for meg om duber gravid, tynn, sixpack eller tjukk. Jeg er kanskje litt konservativ når det gjelder å la seg avbilde uten klær :p

    6. Enig i at det var drøyt. Hadde du ikke valgt et bilde av deg i undertøy utenfor svangerskapet, skal du ikke gjøre det nå heller, tenker jeg 🙂

    7. Anonym: Hei!

      Hvis du tar en titt i de andre kommentarfeltene mine, så ser du fort at jeg ikke gjør det 🙂 Nå sitter jeg og skriver et blogginnlegg, og da dukket det opp noen kommentarer (Som helt tilfeldige var det du sikter til som negative) og da svarte jeg bare på dem 🙂 Går gjennom kommentarfeltet mitt flere ganger om dagen for å svare på alle kommentarer så fort jeg bare kan, så jeg luker ikke ut negative og svarer kun på de.

      God mandag!

    8. De nye bildene du har på forsiden er jo like “drøye” som det forrige du hadde?
      Det er veldig flotte bilder, og skjønner godt at du er stolt av dem. Men syns det er rart at du vil legge ut så nakne bilder på nettet uavhengig om du er gravid eller ikke 😮

    9. Kaia: Åja, synes du det?

      Jeg synes det blir veldig vanskelig å skulle tilfredsstille alle, merker jeg! Nå bruker jeg dette toppbildet i hvert fall en liten stund, jeg har verken tid eller kapasitet til å sitte noe lenger med det nå, beklageligvis. Jeg synes ikke bildene er drøye på noen som helst måte, men det er meg, og du har fullt lov til å mene noe annet 🙂

    10. Altså, unnskyld meg, men hvorfor skal man alltid ha en mening om hva andre gjør og sier?
      Det finnes ikke alltid én fasit på ting, man kan lage sin egen.. Legg ut akkurat de bildene du selv ønsker, de er veldig flotte!

    11. Så utrolig nydelig bilde av deg og Leo der dere var kledd i samme farge. Leo er så skjønn 🙂 Ønsker dere alt goddt videre, og masse lykke til videre 🙂 gjerne ta en titt innom bloggen min også om du vil. Du er en super mor, ser at Leo har det kjempe godt.

    12. Hei igjen, åå tusen takk, hadde blitt utrolig glad om du hadde tatt en tur innom bloggen, det er selvfølgelig bare om du vil 🙂 eg er ikke en som vil mase. vil dere og deg bare alt det beste og alt godt 🙂 dere fortjener det virkelig. leser bloggen din fast.
      Min blogg heter carrosolberg.blogg.no du ser på den om du vil og får tid 🙂 har også sendt deg en meld på fb tidlige, bare positive ting, sånn om du ville vite det. Skjønner at du ikke orker å lese alle meldinger.
      Ha en fin dag videre 🙂 ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg