30 SPØRSMÅL!

1. Hvor gammel er du? Jeg er i skrivende stund 18 år og 1 måneder gammel.

2. Hvor høy er du? 160 centimeter høy. 

3. Stjernetegn? Tvillingene! 

4. Når står du opp i hverdagen? Når enn Leo bestemmer seg for at det er morgen! Vanligvis rundt 08:00 tiden.

5. Og i helgene? I helgene får jeg sove ut siden jeg har verdens snilleste kjæreste! Han står opp med Leo, spiser frokost med Leo, og tar av seg morgenstellet. Sinnssykt deilig å få sove ut litt noen ganger i helgene, det trengs absolutt!

6. Favorittserie akkurat nå? Orange is the new black! Jeg er dødsforelsket i Ruby rose og har nå sett alt ferdig. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut ett år til neste sesong, får vondt bare av tanken!

Leo 8 måneder på bildet –

7. Har du tatoveringer? Nei! 

8. Hva var det siste du spiste? Disse gravid-cravingsene begynner å ta helt overhånd: Det siste jeg spiste var en spiseskje melange. Ja, smør. Herrejesus.

9. Hva var det siste du drakk? Vann! Undervurdert.

10. En hemmelighet om deg?  Dere skal få to: Jeg takler ikke å ta heis, og får helt fnatt bare av tanken. Tror jeg har en eller annen form for klaustrofobi. Og: Jeg ELSKER klesvask. Haha, det høres helt vanvittig ut, men jeg elsker det virkelig. Vaskemaskinen vår er ødelagt akkurat nå og det kommer en reparatør i morgen, og jeg kan faktisk nesten ikke vente med å vaske klær. Hilsen tidenes husmor.

11. Har du noen gang vært forelsket? Jepp.. Og vet dere hva? Akkurat nå er jeg faktisk stormforelsket i TO gutter. Helt sant! Og jeg bor med dem begge to ♥

12. Hvilken farge har du på tannbørsten din? Rosa! Jeg har alltid rosa tannbørste. Leo har lyseblå, og Fredrik har mørkeblå. Haha!

13. Hva hører du på akkurat nå? Leo som babler med pappaen sin mens han drikker en flaske melk, og tven som står på i bakgrunnen.

14. Er det noen du savner? Venner og familie!

15. Favoritt farge? Beige

16. Høy eller lav musikk? Høy! Men ikke FOR høy heller.

17. Hvor drar du når du er trist? Jeg er ikke så mye trist, men hvis jeg er det befinner jeg meg mest sannsynlig på stedet jeg ville vært uavhengig av tristhet eller ikke. Kan ikke bare stikke av når jeg er trist og lei når jeg har familie!

18. Kaffe eller kakao? Kakao med krem ♥


19. Hvem snakket du med sist? Fredrik!

20. Hva ønsker du deg mest akkurat nå? At alt jeg har bestilt på nett skal bli levert på døren her hjemme ASAP. Får helt vondt av denne ventetiden, jeg vil så gjerne bli ferdig med innredningen! Akkurat nå venter jeg på bilder og interiør. 

21. Hva var det siste du kjøpte? Jeg handlet mat til denne uken på butikken i går formiddag!

22. Hva står det på den siste SMS’en du sendte? “Gleder meg!”

23. Hva skal du gjøre til helgen? Har få planer foreløpig! Mest sannsynlig sette opp møbler og rydde ut av rommet til Leo.

24. Drømmereisemål? Akkurat nå har jeg det helt fint her i Norge! Ingen forferdelig varme som aldri stopper, og rolig og avslappende. Hadde jeg ikke vært gravid ville jeg sagt maldivene!


25. Hvordan er du som venn? Veldig omtenksom, gavmild, og ærlig. Jeg føler meg som en god venn og håper inderlig at vennene jeg har føler det på samme måte!

26. Hva kan holde deg våken om natta? Skal vi se.. 

  • Leo
  • Kynnere
  • Leggkramper (Noe så jævlig!)
  • At Fredrik snorker og snakker i søvne 
  • At jeg har glemt å kjøpe èn ting fra handlelisten min
  • Lillegutt som leker akrobat i magen

27. Hvem i Kardashian-klanen er du? Haha, ingen!! 

28. Hva lengter du etter akkurat nå? Jeg lengter etter cappuccino, mat, og de fine babytingene jeg har bestilt på nett for en stund tilbake som jeg gleder meg så ufattelig mye til å få hjem.

29. Hvilken bok leste du sist? For tiden går det MYE i mamma og gravidbøker. Tror den jeg har liggende på nattbordet heter “Svangerskapet: Uke for uke”

30. Hva skal du gjøre når du er ferdig med dette innlegget? Lage meg en kopp cappuccino, legge meg på sofaen og glede meg til timen hos jordmor jeg har allerede i morgen. Det er ikke lenge siden det var to uker til kontrollen hos jordmord, og nå er den faktisk allerede i morgen! Gleder meg.

God klem!

16 kommentarer
    1. Det er så utrolig fint å lese bloggen din! Du skriver bra, og leverer gode innlegg til oss hver dag! Du er utrolig flink! 🙂
      Hvordan er det med rutiner og Leo?
      Har han en fast leggetider?

    2. Hei!
      Har bare et spm ang punkt 26.
      Lurer på om nå som du har fått innvilliget keisersnitt, er det roet seg med mareritt og alle våken netterne du hadde ang fødselen som du har nevnt tidligere?

    3. Sove til klokken 8 på hverdagene, og “sove ut” i helgene? Jeg vil kalle det å sove ut om man får sove til klokka åtte med barn, uavhengig hvordan natta har vært. Du er heldig med eldstemann 🙂 og at du faktisk har mulighet til å kunne sove til klokka åtte, da er mine barn allerede levert i barnehagen!

    4. Jeg klarer heller ikke vente i ett år til på Orange is the new black, var ferdig samme dag som den kom ut å holder på å døøøøø av å ikke kunne se neste sesong, er gravid selv, men har ikke første jordmortime før 30.August da er jeg 24 uker på vei, er så dårlig tilbud på jordmortjeneste her i Tromsø at det er helt forferdelig, er i uke 16, å har bare vært på 1 kontroll som var i uke 12, det var hos legen!

    5. Ida: Hei Ida!

      Hahah, ja! Leo tar etter meg på akkurat det området der – Han er en syvsover og elsker å sove! Får håpe andremann tar etter meg der også, det hadde virkelig ikke gjort noe 😉

      Merker at jeg kommer til å sette litt ekstra stor pris på det når jeg våkner i morgen tidlig, takket være din kommentar! Hehe! God klem!

    6. Kaia: Hei Kaia!

      Det har roet seg litt, men jeg sliter fortsatt en god del med det 🙁 Jeg får heldigvis roet meg ordentlig når jeg våkner etter marerittene nå etter jeg fikk innvilget keisersnitt -Ettersom jeg nå vet med sikkerhet (Vel, så sikkert som det kan bli i hvert fall!) at jeg ikke skal gjennom noen fødsel. Men det er selvsagt like jævlig å ha disse marerittene som tidligere, men de har roet seg – Så får jeg bare håpe at jeg kan bli helt kvitt både de og våkenettene lenger ut i svangerskapet.

      <3

    7. Lea: Hei Lea! Så varmende å høre! Og skikkelig motiverende. Det betyr veldig mye at du liker bloggen så godt <3

      Leo har rutiner ja - Men han er inne i en ny periode hvor han får jeksler, så kveldene og nettene her er fryktelig slitsomme for tiden. Utmattende både for han og for oss! Men vi kommer oss gjennom det, og håper han snart er ferdig med det meste av tenner <3

    8. Katharina: Åh, føler den!! Så kjipt å måtte vente et helt år, får håpe det går lynsraskt!

      Uff, det var jo virkelig dårlig da! Og så sent med første jordmortime? Er det ingen andre i nærheten av Tromsø heller som har bedre tilbud?

      Klem

    9. Pleier aldri å kommentere på blogger men jeg synes din innstilling til blogging er så fin og avslappet, man merker at det er noe du liker å gjøre og ikke bare gjør det for penger! Elsker bloggen din ❤️

    10. Vi er ganske like 🙂 og eg hater heis. Hvis eg er ute å de har heis.
      Så vil eg alltid ellers helst ta trappene. Bryr meg ikke hvor mange etasjer.
      Hater foreksempel når heisen går igjen, og det ikke blir registrert at du har trykket på der du skal. Så blir den bare værende med lukket dør og venter til man trykker. Får helt panikk. Og nesten vondt i hjerte. 😂 Så du er ikke alene. Men er vel ikke så lett å gå trappene med barnevogn og Leo :/ 🙂 men han vil vel mer gå nå. Stå på videre. Elsker bloggen din og leser den fast. Gjerne sjekk min blogg også bare om du vil. Legg gjerne igjen en liten kommentar på hva du synes: carrosolberg.blogg.no tusen takk på forhånd 🙂 😀

    11. Sove til 08 er jo luksus! Da er flertallet på jobb og barna har vært i barnehagen i 30 min allerede . Nyt det du 🙂 heldig!

    12. Drømmer om den dagen jeg skal få sove til 8 ;)Har to gutter på 3 år og 1 år, og har ikke sovet lenger enn 05 siden 2013. Gleder meg til de sover lenger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg