JEG BLIR MER FORELSKET FOR HVER DAG SOM GÅR!

Jeg fikk Fredrik og Leo til å ta noen bilder sammen i stad, og jeg blir like forundret hver gang over hvor sinnssykt like de er! Etter vi fikk Leo sammen ble jeg bare enda mer forelsket i Fredrik, og selvsagt også da lille Leo. Da var han jo også «plutselig» ikke bare kjæresten min, men også pappa til barnet vårt. Det fikk meg til å føle at vi var så mye nærmere enn tidligere, og jeg følte meg så vanvittig knyttet til ham. Det gjør jeg jo heldigvis også fortsatt, og det går ikke en dag uten at jeg tar meg selv i å sitte å se på dem sammen mens jeg tenker det samme som jeg gjorde da jeg så dem sammen for første gang.


Disse bildene får meg også til å tenke på gutten i magen og hvordan han kommer til å se ut. Hvis han også skal ligne på pappaen sin, hvordan i alle dager kommer han til å se ut da? ♥

Det er så kos med all spenningen i graviditeten!

Klem

11 kommentarer
    1. Er saa koselig aa se bilder av dem sammen! Nydelig familie du har. Naa sitter jeg paa et hotell i Nice. Det er rart aa tenke paa grusomheten som har herjet her for noen dager siden. Foreldre som har mistet barna sine.. Ta godt vare paa familien din Jessica! Og ha en fortreffelig sommer videre <3

    2. Her har vi “laget en hver”, så kanskje det kommer en liten Jessica i gutteversjon 😊 Blir spennende!

    3. Nydelige bilder! 🙂 Føler akkurat det samme jeg også, at jeg fikk et helt annet syn på mannen min når han i tillegg ble far til mine barn <3

    4. Så fine bilder av de to! Leo ligner veldig på Fredrik, men han har nok fått dine øyne! Blir spennende å se hvem lillebror ligner mest på 🙂

    5. Øynene til Leo er ikke like faren sine, smilet er ikke likt, hår festet er ikke likt, hår fargen er ikke likt og nesen er heller ikke den lik. Hvor er det de e like?

    6. Om de er like eller ei kommer helt an på øyet som ser. Vi oppfatter ting annerledes, derfor ser vi kanskje ikke det samme. Kanskje ikke dere to over her ser at de er like, men er vel ikke vits i å kommentere spydig kommentar om at de ikke er like i det hele tatt. Hahah! Jeg personlig ser likheten fra begge to, men mest Jessica 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg