DET HAR IKKE GÅTT HELT ETTER PLANEN!

Hei dere!

En sen oppdatering fra min side i dag. Jeg hadde mange innlegg på planen denne helgen, men veldig få av dem er kommet ut. Dessverre! Noen ganger går ikke alt helt etter planen, men dere skal i hvert fall få en skikkelig forklaring fra meg!

Jeg er litt bekymret og har vondt, og skal til legen i morgen for å passe på at alt er helt fint med både meg og babygutten vår.

Jeg har nevnt for dere tidligere at jeg har slitt mye med kynnere. I kombinasjon med vondt litt både her og der, og med tanke på det har jordmoren min sagt at jeg burde være litt ekstra obs på det og ikke overanstrenge meg, styre og holde på, fordi det i aller verste fall kan føre til premature rier. Altså, aller helst går det jo selvfølgelig bra, men det er viktig å passe på. Synes tanken på det er veldig skummelt, men heldigvis har det gått veldig fint hittil. Helt inntil nå i hvert fall. Jeg har en del mer vondt nå enn tidligere, og hvis det blir enda verre nå kjenner jeg at jeg må inn på føden for en sjekk. Bedre med en sjekk for mye, enn en sjekk for lite!

Hadde jeg hatt skikkelig vondt hadde jeg naturlig nok vært inne på en sjekk allerede i dag, men jeg kjenner meg helt OK selv om det er blitt verre enn tidligere. Jeg klarer meg nok helt fint til i morgen tidlig og til legetimen min. Skal hoppe i seng veldig straks og satse på at natten går fint for seg. Hadde en slitsom natt i natt, så håper jeg slipper unna nå i hvert fall.

Mest sannsynlig er det jo sikkert bare livmoren som vokser og mer kynnere enn vanlig fordi jeg er lengre ut i svangerskapet, men jeg vil virkelig ikke ta noen sjanser når det har blitt så mye verre.

Klem! Vi snakkes igjen i morgen, og jeg gleder meg til å dele den kommende uken med dere. Håper dere alle har hatt en flott helg!

18 kommentarer
    1. Dumt å høre at det har blitt verre, men håper at alt går bra hos legen, og at alt står bra til med deg og Noah! <3 Klem

    2. Jeg var SÅ lenge forvirra om du ventet tvillinger eller hva det var, men så fant jeg ut at du hadde bestemt deg for Noah isteden for Oscar😂 Gikk opp et lite lys der ja… elsker begge navnene❤️ masse lykke til som tobarnsmor, du er ufattelig flink! mødre kan aldri få nok skryt!!!

    3. Sandra: Hahaha, det er ikke alltid like lett å følge med! 😀 Så koselig å høre at du likte begge navnene, det er nok to av mine favoritter, sammen med Leo selvsagt <3 Tusen hjertelig takk! Kjempeherlig å høre!

    4. Uff!:( lykke til hos legen i morgen. Krysser fingrene for at alt går bra med deg og lillegutten i magen!<3

    5. Masse god bedring,håper det går bra med begge to <3
      Håper ikke jeg blir plaget med så veldig mye kynnere, men er jo tidlig i stadiet enda, da vi bare er 19+2,håper bare det blir å gå bra med dere 🙂

    6. Jeg gikk med vonde rier i to måneder – de ekte riene da jeg faktisk skulle føde ble aldri så vonde som maseriene 🙂 Likevel kom snuppa seks dager på overtid! Så prøv å ikke bekymre deg for mye, men veldig godt at du tar en sjekk likevel. Krysser fingrene for at alt står bra til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg