SNIKTITT PÅ LEO SITT NYE ROM!

For en varme det er her i Larvik i dag! Jeg er dessverre fortsatt ganske redusert på grunn av smerter og kynnere, så hittil har vi ikke vært utenfor døren en gang. Skammer meg over å sitte inne i SÅ flott vær, men det er ikke forsvarlig av meg å skulle dra med meg Leo ut sånn ting er nå. Hvert fall ikke alene! Så når Fredrik kommer hjem fra jobb, blir det garantert en tur ut – Og han er jo faktisk hjemme når som helst nå. Håper på en tur på bryggen eller ned på stranden, med muligens en liten middag ute!

Men vi har ikke kjedet oss i dag uansett vi altså. Vi har lekt masse på rommet til Leo, spist frokost i sofaen, og jeg har pakket ordentlig ut av den siste pakken jeg mottok i går i posten. Jeg mottok litt til babyen og litt til rommet til Leo, og venter egentlig bare på noen hyller og knotter til rommet til Leo nå før det er 100% ferdig. Han trives altså så godt, og det varmer meg så enormt! Hver gang jeg kommer inn til han og han leker for seg selv, går han i full gang med å skulle vise meg ting og leker, han klemmer masse på kosebamsene sine og stryker på dem, og rydder ting opp etter seg når han har rotet det utover gulvet (?!) Blir skikkelig overrasket over gutten min jeg.

Se så fint det er blitt!


Del gjerne blogginnlegget mitt videre om dere vil se rommet hans ferdig på video når jeg viser dere resten av hjemmet vårt! ♥ Som lovet skal jeg kjøpe videokamera innen de neste dagene!

God klem. Kos dere masse i dag!

14 kommentarer
    1. Heihei 🙂 rommet er nydelig!
      Og jeg mener på ingen måte å være frekk, men det virker som om rommet er mer for pynt og mindre for lek 🙂 men så har jeg jo bare sett bildene 🙂

    2. Synnøve: Heihei! Så hyggelig 🙂

      Jeg ville jo selvfølgelig at rommet hans skulle bli fint, men han har haugevis av fargerike leker der inne også i alle farger og fasonger – De er bare ikke med på bildene! Så det er fullt forståelig at det kan se sånn ut, men det er et veldig leke-vennlig rom som han storkoser seg i. Gleder meg til å vise dere resten! Og tolket selvsagt ikke kommentaren din frekt 🙂

    3. Skikkelig nydelig gutterom! Håper smertene og kynnerene avtar eller at du slipper de helt! Ønsker dere en fortsatt fin ettermiddag og kveld 🙂

    4. Hei!
      Hvilket merke er oppbevaringskurvene?
      Og hvilket merke er de to posterne på kommoden?
      Har lett etter de lenge men nå finner jeg de ikke på jollyroom, så tenkte du kunne hjulpet meg med hvilket merke de er, så det blir litt lettere for meg.
      Det hadde vært veldig snilt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg