GJESTEINNLEGG: JEG ER SNART PAPPA TIL TO!

GJESTEINNLEGG SKREVET AV FREDRIK

Det er en liten stund siden sist jeg skrev her inne, så nå var det på tide igjen følte jeg.

Leo blir større og større og Jessica følger raskt etter (hvertfall med magen) uten om jobb så er det ikke mye som skjer i mitt liv. Venter på at Noah skal komme så vi kan få litt action her hjemme igjen! 

Alle minnene strømmer tilbake når jeg tenker på vår første tid med Leo. Det å sitte spent ved siden av Jessica mens vi ventet på å høre Leo sitt første skrik. sove med han på brystet fra dag en på sykehuset, eller det å komme hjem for aller første gang å vite at det er nå virkeligheten begynner. 

Kan ikke vente til å bli kjent med han, og det jeg tror vil være det jeg ser mest frem til er reaksjonen på Leo som møter lillebroren sin for aller første gang. Moren min og faren min har fortalt meg hvordan jeg reagerte da jeg først møtte min lille bror. og for noen historier det er. Skal ikke skrive så veldig mye enn de. men jeg ble så sjalu på lille broren min. Og jeg var helt rasende på mamma noen ganger,haha. I en periode var det kun pappa som gjaldt så en kan trygt si at jeg gleder meg til å se hvordan Leo reagerer. 

Men som sagt så gleder jeg meg bare mer og mer og håper dagene går fort fremover. Vil også bruke denne bittelille muligheten til å takke dere alle for super respons på innleggene jeg har skrevet på bloggen tidligere. Er så morsomt å se så mange følge reisen vår! 😀 


Håper alle får en fortsatt fin kveld. 

12 kommentarer
    1. Blir spennende å høre hvordan Leo reagere med at lillebror kommer 🙂 Men tror det blir å gå ganske så fint 🙂
      Her venter vi vårt første barn så er veldig spent på hvordan den nye hverdagen kommer til å bli 🙂 Masse lykke til , å er kjempe koselig å lese innlegg å få høre ting fra fars side også, så det må du fortsette med 😀

    2. Fredrik skriver utrolig bra gjeste innlegg her på bloggen. :)Veldig flinke 🙂
      Gleder meg til å høre om når Leo møter lillebror Noah for aller første gang<3 🙂
      kos dere. 🙂

    3. Så morsomt å høre litt fra Fredrik, veldig bra innlegg! Gleder meg veldig til deres barn nummer 2 kommer til verden, blir veldig spennende❤️
      klem

    4. Så herlig innlegg av Fredrik :). Ja blir spennende og se hvordan leo reagerer :).
      jeg selv reagerte også med sinne,men på lillebroren min, jeg skulle ha en storebror og ikke en baby, litt vanskelig og få til men :).
      Noah er så heldig som får Fredrik som pappa og deg som mamma og Leo som storebror 🙂
      Gleder meg masse og følge dere videre

    5. Så koselig å høre litt om Fredrik sine tanker og forventninger! Dere burde fortsette med det av og til fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg