LIKE FIN SOM PAPPAEN SIN!

Det var en lykkelig Leo som trippet hjem med oss fra byen nå for et par timer siden. Luggen og håret er endelig klipt litt igjen, noe vi merker at vi må gjøre oftere og oftere fordi håret hans vokser så innmari fort nå. Og når han løper rundt fra morgen til kveld blir det så slitsomt for han å skulle ha håret i veien hele tiden, så vi gjør så godt vi kan med å få klipt han med jevne mellomrom. Og han er skikkelig flink der han tålmodig sitter i frisørstolen. Den tålmodigheten kan han umulig ha fra meg!


Og når vi først er inne på det: Jeg synes fortsatt det er like merkelig at Leo har blitt så lys i håret..Fredrik hadde platinablondt hår når han var liten, og jeg har alltid hatt veldig mørkebrunt, nærmere brunsort. Er veldig nysgjerrig på om Noah kanskje blir skikkelig mørk sånn som meg, eller om Fredrik sitt lyse hår dominerer denne gangen også ♥

Han ble i hvert fall såå fin – Luggen hans blir fort så lang at man ikke ser det fine ansiktet hans så godt! Like fantastisk fin som pappaen sin, er han 🙂

Her har det vært full rulle i dag også!

Bilder har blitt hengt opp på veggene våre, ting har blitt satt på plass, jeg har fått nærmere informasjon om når babysengen kommer, lysekronen vår har endelig kommet, og hjemmet vårt begynner endelig å føles ut som et skikkelig hjem. Fredrik og jeg har faktisk “kranglet” litt om innredning underveis også, og det trodde jeg virkelig ikke kom til å skje. Haha! Ikke lett når man ikke har helt samme smak, men herregud – Det er jo egentlig tidenes luksusproblem, så føler meg egentlig litt dum som i det hele tatt nevner det. Synes selvfølgelig det er viktig at Fredrik også skal ha noe å si på hvordan vi har det i hjemmet vårt. For det er jo tross alt vårt, noe vi har sammen. Så vi har måtte møte hverandre på halvveien, og inngå kompromisser, og nå er vi storfornøyde begge to. Men de putene med bilder av geiter han på død og liv skulle ha inn i sofaen her for en stund tilbake, de kommer ikke inn dørene her hjemme altså. Sorry Fredrik! Haha 🙂

God klem, og nyt kvelden deres. Onsdag allerede i morgen, dere – Hjelp!

19 kommentarer
    1. Leo kler virkelig litt lengde på håret! Prøv å hvile deg så mye du kan nå i innspurten av svangerskapet <3

    2. Leo er lik faren sin, ja – MEN, synes han er enda mer lik deg! Selvfølgelig en supersøt, liten gutt. 💙 Noe sier meg at Noah blir mørkere i håret, har kun assosiasjoner til navnet Noah med mørkt hår. Men uansett hårfarge blir han nok en skikkelig søting.
      Måtte forresten le, trodde du skrev at Fredrik absolutt skulle ha puter med bilder av døde geiter, leste feil! Haha!

    3. Veldig koselig å treffe dere i butikken i dag 🙂 Dere er fine alle sammen, liker veldig godt å lese bloggen din.
      Ha en fin fin kveld!
      Kristina

    4. Anonym: Var veldig koselig å treffe deg også, Kristina! Tusen hjertelig takk, morsomt at du liker bloggen 🙂

      Ha en fin fin kveld du også!

      Hilsen fra oss:-)

    5. Hei! Jeg spurte i et annet innlegg også, men prøver igjen? Er det i helgen dere skal på farris bad? Skal kanskje dit jeg også, så da kanskje jeg ser dere;)

    6. Hvorfor klipper du han ikke litt mer når dere først er hos frisøren? Man ser jo omtrent ikke forskjell ?

    7. Betaler dere 300-400 kr for å klippe av noen få hårstrå? Syntes ikke man ser noe forskjell nesten, må være bortkasta og heller bedre å la han få en guttesveis for en gang skyld

    8. Trude: Hei!

      Tror ikke resultatet ble ordentlig tydelig på bildet om dere ikke ser noe forskjell 🙂

      Fredrik og jeg kan gå fullstendig god for at det ikke er i veien slik det er nå. Som foreldrene hans kan dere stole på det, ellers ville vi vel klipt han mer, når intensjonen likevel var at det ikke skulle være i veien for han 😀

    9. Ikke hør på alle disse mammpolitiene som er ute å går. Leo er kjempefin på håret og om dere ønsker å ha litt lengde på håret hans, så har dere det. Er ikke lenge til han blir så stor at han vil bestemme hårfrisyre ol. selv. Min er 3 og han vet nøyaktig hvordan han vil ha håret og hvilke klær. Så nyt den lille tiden dere har igjen med å få bestemme litt. De vokser så alt for fort. Dere gjør en kjempejobb.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg