ETTER EN LANG DAG…

Leo er i seng og har vært det i flere timer allerede, og i dag tok Fredrik og jeg kveldstellet med ham sammen. Ofte blir det slik at bare en av oss gjør det, men det var virkelig koselig å gjøre det sammen alle tre også. 

Det er så merkverdig stille og rolig når han ligger og sover så fredelig som det han gjør.

Sliten og trøtt etter en lang dag! Med øynene lukket og av og til smilende i søvne. Med de små hendene sine liggende over hodet sitt, og i den nye pysjen sin med blå stjerner på som han så gjerne ville ha hjelp til å få på seg etter kveldstellet. 

Der ligger han, så liten og stor på samme tid – I den fine sengen sin, med den grå favoritt-kattepus bamsen ved siden av seg, den nyvaskede dynen med mange fargerike dyr på, og teppet til lillebror forsiktig dratt over seg. For i dag før sengetid skulle han så absolutt ha med seg teppet til lillebror som lå i vuggen, han dro det ut fra vuggen til lillebror og insisterte på å ha det med seg. Han er, akkurat som meg, ganske sta – Har han bestemt seg så har han bestemt seg! Så da ble det like greit med ham i seng, og det var i grunn rimelig herlig å se ham ligge der sovende med det ♥ 

Sov godt, lille gutten vår. Ses i morgen tidlig, vi gleder oss som vanlig til å følge deg i barnehagen som du trives så godt i!

7 kommentarer
    1. Kjære vakre deg! Jeg vet ikke om du kan huske meg ved denne kommentaren. Men jeg har kommentert hos deg tidligere, bare med et annet navn. Nå er jeg anonym for å være anonym. Redd for at kjentfolk kan kjenne meg igjen.
      Men ja! Jeg nevnte på det at jeg hadde en sønn på 3 mnd og at vi skulle begynne å prøve på nr 2 i august. Nå har det seg sånn at vi er så heldige at det klaffet med en gang 🙂 Jeg er gravid! Jeg fant det ut i dag! Jeg er så glad! Og med det har jeg tenkt ekstra mye på deg og gutten din og din kommende guttebaby Noah 🙂 Tenk så heldige vi er! Å være mamma er noe av det aller beste!
      Jeg håper siste del av svangerskapet ditt blir bra, at fødselen går fint og ikke minst ønsker jeg deg lykke til videre 🙂 Med to små og snille Fredrik! Jeg unner dere alt godt 🙂 Gleder meg masse til å få “hilse” på lille Noah!

    2. Anonym: Deg husker jeg selvfølgelig, ja 😀

      Nei, så fantastisk moro!!! Gratulerer så masse med en liten på vei, flotte deg! Så herlig at det klaffet med en gang, som du selv sier – Vi er så heldige! Helt enig, å være mamma er den største gaven som finnes.

      Det håper virkelig jeg også! Og tusen takk! Du må ha masse lykke til selv, så spennende å gå gravid og alt dere har i vente i tiden fremover. Men det vet du vel allerede:-) Plutselig sitter du der i svangerskapsuke 33 du også, det går så fort og man må jo bare nyte tiden<3

      Klem fra meg!

    3. Hørtes ut som en koselig kveld! Leo er virkelig et lite sjarmtroll. Er så fint å bare se på barna sove i blant og bare høre de puste. Håper du aldri slutter å skrive, for du har virkelig en gave der! Ikke mange som skriver så fint og formulerer seg så godt som deg. Håper dere har hatt en fin kveld sammen<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg