JEG OVERRASKER MEG SELV!

I natt fikk jeg ikke lagt meg før.. Nei, glem det – Jeg la meg ikke i natt, jeg la meg 06:00 i dag tidlig. Haha! Leo bestemte seg nemlig for at å sove på eget rom – Det var egentlig ikke så morsomt likevel, det! Han har vært så flink så lenge, men i natt protesterte han som aldri før. Vi ventet egentlig litt på det, å ha barn skal jo ikke gå såå knirkefritt. Litt for godt til å være sant at han det skulle gå så enkelt å få ham over på eget rom!

Jeg overrasker meg selv mye om dagen. Hva jeg orker, hvor mye jeg styrer og ordner helt frivillig, og hvor mye jeg tar selv. Hadde noen spurt meg på forhånd om de trodde jeg skulle klare og orke alt jeg har orket de siste månedene  – Så hadde jeg nok bare ristet på hodet. Tvert!

Snart høygravid og med bekkenløsning herfra og til et visst sted, sendte jeg Fredrik i seng i natt når jeg skjønte at natten kom til å bli lang – Slik at hvert fall en av oss fikk sove litt! Takk Gud for den enorme tålmodigheten min, samt stå-på viljen min som jeg har fått etter jeg ble mamma. Jeg må bare si det, jeg er så stolt over hvilken mamma jeg er for gutten min. Ikke nødvendigvis spesielt med tanke på den tøffe natten i natt, men alt i alt. ♥ Jeg er ikke perfekt , for all del – Men jeg gjør alltid mitt ytterste og det ER godt nok. Det ser jeg. Jeg er stolt over hvor mye jeg står på dag og natt, og evig takknemlig for all ekstra energi og overskudd jeg har. 

Ellers har jeg brukt den ekstra energien min i dag på dille med tingene til Noah. Vasket det siste av klær i større størrelser til ham, lagt sammen litt diverse, og lekt masse med Leo som har vært så blid i hele dag. Han var stuptrøtt i kveld, så han sovnet før vanlig tid. Ikke så rart det, da. Så det ser i hvert fall ut til at denne natten blir rolig, og Fredrik og jeg skal avslutte den med kjærestetid og pizza!


Klem!

15 kommentarer
    1. Ååååå så skjønne! Du er en helt fantastisk mor og Leo og lille Noah er så heldig! Må bare si at Fredrik også er en fantastisk far ! Stoor klem til alle tre + lille i magen!

    2. Hei =) Dette er ikke vondt fra min side, heller tvært i mot. Bildene til dette innlegget kan tolkes som drøye for en del folk, det kan også misbrukes hvis feil person ser bildene. Du har fortalt om ei jente som stjal bilder av sønnen din for så å ta æren for å være moren. Det var ille, men langt fra så ille som mye annet fælt som kan skje med disse bildene. Håper du skjønner hva jeg mener. =) <3

    3. Håper du får sove i natt da ❤️ Utrolig hva vi mødre klarer når vi må! Haha, vi er fantastiske hele gjengen! Alle mødre trenger litt skryt for det er en hard jobb 24 timer i døgnet. Men det er såå verdt det med de fine sjarmtrollene våre 😍 Ønsker deg masse lykke til videre med keisersnitt og barseltid! Blir spennende med to små! Misunner deg litt jeg, er babysyk selv om min bare er 8 mnd 🙊

    4. Åhh, blir så glad når du har lagt ut nytt innlegg! Sjekker bloggen din flere ganger om dagen! 👏😄 Ha en fortsatt fin helg og god natt til dere! ❤

    5. Ja, det er utrolig hva vi klarer, når vi står i det. Men slik er det, når barna er det kjæreste vi har.
      Håper det blir en god natts søvn på store og små😊

    6. Gud så nydelig du er, Jessica! Du er heldig som har en så fin familie<3 Blir altså såå babysyk når jeg ser lille/store Leo og den fine magen din 🙂 Kos dere masse i kveld<3 klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg