EN LITEN OPPSUMMERING!

God mandag, dere! Jeg glemte helt å ha oppsummeringen av forrige uke i går, så her kommer den. Håper forresten alle sammen har hatt en fin start på den nye uken i dag ♥

STØRSTE HØYDEPUNKT:

Ultralyden og det å få vite at ting ser helt bra ut etter oppfølgingen vi har hatt, var definitivt et av ukens største høydepunkt. Ellers var det kjempekoselig å få mamma på besøk igjen, og de koselige dagene vi fikk med henne her i Larvik!


BESTE INNKJØP:

Dette er riktig nok ikke forrige ukes beste innkjøp, ettersom jeg kjøpte denne for et par måneder tilbake – men jeg har jo faktisk helt glemt å vise dere den! Tidenes fineste tyggeleke til lillebror. Formet som en liten elefant ♥


BESTE BILDE:

Leo har fått en ny greie for såpebobler. Han elsker dem! Står flasken på stuebordet tar det aldri lang tid før han kommer bort til enten Fredrik eller meg, hvorpå han strekker armene sine ut og rekker oss flasken med såpebobler mens han snakker litt for seg selv. Med andre ord gir han tydelige tegn til hva han vil vi skal gjøre: Blåse såpebobler. Og SÅ morsomt som han synes det er! Han klapper i hendene og smiler, og prøver selvfølgelig å få tak i dem. Jeg fikk et lite blinkskudd mens vi holdt på med dette her om dagen, og det er nok ukens beste bilde.


GLEDER SEG TIL: Har gledet meg til jordmortimen min i morgen helt siden forrige uke! Jeg er blitt litt mer nervøs nå det siste døgnet ettersom jeg får flere og flere kynnere og mer og mer nedpress for hver eneste dag som går. Men sånn er det bare, det er jo noe som hører med på slutten av graviditeten. Gleder meg uansett veldig til timen i morgen, det er like koselig hver gang!


NEDTUR: Forrige ukes nedtur må ha vært det at Leo har vært syk. Det at det er mye sykdom første barnehageåret var virkelig ingen spøk, og det kommer som kastet over oss hver gang. Heldigvis rakk jeg å bli mye, mye bedre før Leo plutselig også var dårlig denne gangen. Sykt barn er noe av det vondeste! Man føler seg så hjelpeløs.. Heldigvis (!) var det ikke lange tiden han var veldig syk, så allerede i morgen igjen er det tilbake i barnehagen. Det tror jeg han gleder seg stort til! Han trives så godt og det gjør meg så glad. Jeg gleder meg så mye allerede nå til å hente han når dagen hans i barnehagen er over, og det å se hvor utrolig glad han er for å se meg igjen etter han har kost seg i barnehagen – det er virkelig noe av det aller beste.

God klem!

6 kommentarer

Siste innlegg