KUNNE IKKE VÆRT MER FORNØYD!

I dag har vi vært på helsestasjonen for Leo sin 18-måneders kontroll, og det gikk som forventet! Han har, på grunn av at det har eskalert her hjemme med tanke på sykdom den siste måneden (Hallo første året i barnehagen..) ikke gått opp veldig mye i vekt siden sist, og det mistenkte jeg før kontrollen også. Men litt hadde han likevel gått opp, og det var veldig godt for meg å se! Det stabiliserer seg jo alltid igjen etter han har hatt perioder med mye sykdom, så nå håper vi virkelig at vi er over den verste sykdomsperioden. Det hadde vært fryktelig deilig i så fall!

Det var uansett utrolig koselig å treffe helsesøsteren vår igjen! Det går jo lenger og lenger mellom hver kontroll nå som han begynner å bli så stor gutt. Likevel liker jeg å følge med på at han legger på seg nok, så jeg kommer absolutt til å ta et par turer ned dit for å måle og veie han før 2 års kontrollen, som er den neste på listen!

Jeg husker jeg dro på helsestasjonen når Leo var en liten baby. Hvor liten han var da, og hvordan han lå på fanget mitt mens vi satt inne på kontoret hos helsesøster – og hvordan han i dag løper rundt inne på kontoret rundt oss og utforsker alle lekene. Så rart å tenke tilbake på!

Helsesøsteren vår skal heldigvis følge oss videre med Noah også, og det er jeg veldig glad for. Det er veldig kjekt at vi skal ha samme helsesøster med begge guttene synes jeg. Dessuten kunne jeg nok ikke vært mer fornøyd enn det jeg er med helsestasjonen vi går til nå. De er så utrolig dyktige i jobben sin, og jeg føler meg heldig som får gå dit med våre to små, og ikke minst er jeg fryktelig takknemlig ♥

Barna er jo det aller viktigste. Det at de vokser slik de skal og utvikler seg slik de skal er ekstremt viktig for meg, og jeg tenker ofte på hvilken viktig og flott jobb de som jobber på helsestasjonen har!


Etter vi hadde vært på helsestasjonen leverte jeg Leo i barnehagen, før jeg vagget hjemover med en rimelig sliten kropp etter all trillingen med Leo i vognen. Det ble en kort dag på Leo i barnehagen siden han ble hentet bare et par timer senere av Fredrik som henter ham etter jobb, men det gjør vel ingen ting. Han hadde storkost seg i barnehagen uansett, så noen kortere dager innimellom tenker jeg bare er fint. Håper dere også har hatt en herlig onsdag hittil ♥

4 kommentarer
    1. Fantastisk hvordan du den siste tiden alltid beskriver din egen gange som “vagging”. Ler meg i hjel! Du er utrolig flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg