40 SPØRSMÅL OG SVAR

1. Tre ord om meg: Omsorgsfull, livsglad, og snill.

2. Det første jeg gjør om morgenen: Sier god morgen til Fredrik og Leo, gir dem et kyss og slumrer alarmen på telefonen min.

3. Når jeg hører på radio blir jeg: Okei, her kommer en innrømmelse: Jeg husker faktisk ikke sist jeg hørte på radio.

4. Jeg gleder meg til: Å FÅ UT LILLEBROR!!

5. Klesskapet mitt er fullt av: klær og kjoler til å kle opp en hel landsby og vel så det.

6. Når jeg skal pynte meg: Er jeg stort sett alltid stresset fordi jeg garantert har tenkt at jeg har såå god tid alt for lenge, og så har jeg “plutselig” ikke god tid lenger, gitt. Det skjer hver eneste gang!

7. Jeg brenner for: Rettferdighet!

8. Etter dette blogginnlegget er publisert skal jeg: Legge meg i dobbeltsengen med Leo og sove. Det finnes lite som slår det! Sånn blir det når jeg er sliten og helst bare vil sove, og Fredrik skal ha besøk av kompisene sine. Passer midt i blinken for oss!

9: Jeg føler meg bra når: Leiligheten er helt ren og det er helg. Åh!

10. I kaffebaren bestiller jeg: Iskaffe!

11. I baren bestiller jeg: Ingenting, for jeg er aldri i baren. Haha!

12. I vennegjengen er jeg: Mammaen!

13. Sent på kvelden i helgene er jeg: På sofaen i Fredrik sin armkrok mens vi spiser god mat og ser på film.


14. Jeg kan ikke leve uten: Guttene mine og familien.

15. Barn er: livets store glede og noe jeg er ekstremt takknemlig for at jeg har fått oppleve å få selv ♥

16. Om natta: Sover jeg veldig lite for tiden, naturlig nok! Jeg er også oppe og sjekker Leo sikkert fem tusen ganger bare fordi jeg kan. OG jeg har tidenes morsomste samtaler med Fredrik som har en tendens til å snakke masse i søvne som han aldri husker dagen etter.

17. I veska har jeg: Våtservietter, kamera, kortet mitt, smoothies til Leo, bleier, og mobilen min.

18. Trening er: Noe jeg savner så forferdelig mye nå! Jeg kan ikke vente til å begynne å trene etter fødselen, men kommer til å vente de anbefalte 6 ukene.

19. Politikk er: Viktig.

20. Kjærlighet er: Når du kan savne noen selv om du så dem i går.

21. I høst skal jeg unne meg: Mengder med kakao med krem og masse innekos!

22. Ved sengekanten har jeg: Gravidblader, vitamintilskudd, mobilen, og gjerne tyggegummi eller pastiller.

23. På kjøkkenet er jeg: Glad i å være! Jeg lager jo stort sett mat hver eneste dag og synes det er superkoselig. 

24. Jeg er dårligst til: Å holde tidsfrister.. Haha, uff..

25. Jeg er flinkest til: Å ta vare på de rundt meg.

26. Jeg elsker: barna mine, livet mitt, god mat, og øyeblikk hvor jeg bare klarer å tenke på hvor heldig jeg faktisk er.


27. Hva jeg vil med livet mitt: Gi barna mine en god oppvekst, sørge for at de blir skikkelig gutter som kan ta godt vare på familiene sine i fremtiden, og å kunne sitte selv på gamlehjemmet når jeg er 80 og tenke tilbake på livet mitt med et smil.

28. Jeg beundrer: Aleneforeldre. Uten tvil!

29. Det beste jeg vet: Er å legge meg i rent sengetøy helt nydusjet med en kopp te og en fin film på tv-skjermen!

30. Uvane eller ikke uvane: Jeg MÅ ha kontroll over ting og takler det ikke om jeg ikke har det.

31. Jeg er medlem i: Klubben for oss som kan dra ut ting i evigheter! Jeg er så treg når det kommer til enkelte ting at jeg blir irritert av meg selv av og til.

32. Jeg tror på: Karma.

33. Du visste kanskje ikke at jeg: Hadde en annen kjæreste når jeg først begynte å få kontakt med Fredrik.

34. På kvelden er jeg: sliten eller helt i hundre og klar for alt: Det er aldri en mellomting!

35. Som venn er jeg: alt for treg til å svare på meldinger (!) men alltid der hvis du trenger meg.

36. Når jeg har fri: sover jeg. Stort sett!

37. Når jeg jobber: Må jeg være alene for å kunne konsentrere meg ordentlig

38. Det er lov å lyve hvis: Det er ikke greit å lyve. Jeg vet ikke med dere, men jeg vil mye heller bli såret av sannheten enn å gå rundt og tro at alt er bra når jeg egentlig har blitt servert en løgn.

39. Om fem år er jeg: 23 år.

40. Om ti år er jeg: 28 år, og har to gutter på 11 og 10 år! Og har enda ikke nådd gjennomsnittsalderen for når kvinner får sitt første barn. Haha, tenk det! Helt absurd egentlig. Det er så fjernt å snakke så langt frem i tid – jeg håper jeg er lykkelig, og at jeg fortsatt bor sammen med min fantastiske lille familie!

8 kommentarer
    1. Aww, fint sagt, og nydelige bilder 🙂 Har sendt deg en melding på Facebook, håper du kan se på det en dag 🙂

    2. Hei, så rart å tenke på at du kun er et år eldre enn meg, haha. Misunner deg noe vanvittig, skulle så ønske jeg også kunne bodd for meg selv å fått det til i så ung alder. men det jeg egt lurte på var når du kommer på tv? skulle ikke du være med på kjære mamma? vil så veldig gjerne se den episoden <3

    3. Bellef: om du tar deg tid til å skrolle ned på skjermen din så har Jessica nettop i innlegg nr 2 før dette innlegget skrive et heilt innlegg om når det kjem på TV og at ho vil komme med påminnelse den dagen 🙂 så om en vil sjå programmet fordi en er fast leser så ska det ikkje være noko problem og følge med på når det kjem på TV 😉 Tenke at vi lesere kan prøve å lese det som blir skrive istedenfor å spørre om noko ho nett har skrive … Ikkje meininga og verke som ei gammal og sur megge. Men blir litt oppgitt når ho nettop har brukt tid på å skrive eit heilt innlegg om det.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg