EN PAUSE?


Nå står egentlig alt bare helt på pause her hjemme! Det føles ut som tiden står helt stille. Jeg har så mange tegn på ting skal sette i gang når som helst, og verken Fredrik eller jeg har noe særlig tro på at jeg kommer til å komme meg til datoen for keisersnittet lenger. Selv om det hadde vært det beste for meg og den jævlige fødeangsten, så er det jo faktisk ikke opp til meg om ting setter i gang tidligere. Nå de siste to nettene har jeg kjent meg så forbanna lei at jeg bare får lyst til å kaste opp av tanken på å skulle gå gravid noe særlig lenger, men får jo ikke gjort så mye med det annet enn å vente. “Aldri igjen!” sa jeg til Fredrik i går kveld. Da lo han bare og kom med følgende kommentar “Haha, men akkurat det sa du jo sist også!”

Er til og med lei av å skrive om graviditeten her inne, og det tenker jeg noen av dere også begynner å bli. Fullt forståelig, for å si det sånn. Vil bare så gjerne ha han her NÅ. Fredrik er hakket mer utålmodig enn meg så dere kan jo bare se for dere hvordan det er her hjemme.. Haha!

Jeg tenkte egentlig å bare ta en pause fra bloggen frem til han er her, men jeg har oppdaget at jeg ikke er så tom for energi som det jeg kanskje trodde at jeg var. Dessuten elsker jeg jo å oppdatere dere selv om det ikke enda er så mye nytt å melde!

Nå dro akkurat Fredrik på foreldremøte i barnehagen, og jeg storkoser meg hjemme med Leo så lenge. Jeg så meg nødt til å bli hjemme på grunn av kraftige kynnere, og er litt redd for at noe skal starte når jeg ikke er hjemme siden jeg har fått kjenne på hvor vondt det faktisk kan bli. Så nå blir det masse kos med Leo her hjemme i et par timer, noe jeg ser veldig frem til. Alenetid med han er gull verdt, spesielt nå den siste tiden han er alenebarn. Jeg er blitt så hønemor etter at jeg ble gravid igjen og vil bare ha Leo i nærheten hele tiden, og vi har det så mye morsomt her hjemme sammen ♥

Håper uansett at alt står bra til med dere! Kan vel ærlig innrømme at jeg har hatt bedre dager, men Noah (Som nå er over 3 kg i magen) Leo og Fredrik har det i hvert fall helt supert. Skal bli godt med helg i morgen!

Klem

4 kommentarer
    1. Skjønner godt at du er sliten og lei. Man blir så innmari lei mot slutten at man bare har lyst å “grave seg ned”… Jeg lurer på en ting! Bare tenker på det at du poster to innlegg på ettermiddag/kveld… Er det ikke lettere å poste ett om formiddagen når du er alene hjemme, for å få bedre tid med Leo og Fredrik når de kommer fra jobb og barnehage? Jeg har bare lurt på det en stund, siden det virker litt slitsomt å ha de to innleggene “hengene over seg” etter at de har kommet hjem? Du gjør en kjempejobb og kler å være gravid:)

    2. Det er lov å være drittlei på slutten. Selv har jeg ca 5 uker igjen til min graviditet og det virker nesten uendelig. Du har i det minste en dato – DET må jo være digg tross alt. Om han kommer før så får du bare ta det som det kommer. Det er jo ikke så mye dere får gjort med det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg