KLAR FOR ET NYTT KAPITTEL!

Oktober har alltid føles så fjernt siden jeg fant ut at termindatoen landet på denne måneden. Så langt borte, på en måte. I dag er det 1 oktober og jeg kan si at det føles fantastisk at vi endelig er kommet hit. Min terminmåned! 


Det er så vanvittig varmt her i den fine byen vår at man skulle aldri i verden trodd at det var oktober alt! Jeg kan gå i kjoler ute med bare en tynn strømpebukse, og jeg tar meg ofte i å måtte sette opp vinduene når vi er hjemme og tilbringer tid inne. Nå er det faktisk helt greit at det blir skikkelig høst snart, altså! Det har jo vært varmt ute i evigheter nå. Gode, varme skjerf, ull, oransje blader på trærne ute. Vi har fått høre det så mye siden vi gikk ut med at terminen min er i oktober – At dette er en så utrolig fin tid på året å få barn, og nå som vi er kommet til oktober må jeg bare si meg fullstendig enig. Jeg husker at det føles som det perfekte tidspunktet å få barn på når vi fikk Leo tidlig våren 2015, men høsten er jo absolutt minst like fin!

Jeg har ligget med maserier i hele natt når vi gikk inn i den nye måneden vi har ventet så lenge på, så den kunne jo med fordel ha startet på en bedre måte! Men jeg vet at denne måneden er starten på et nytt kapittel i livet vårt, så det er lite som kan ødelegge gleden over at vi endelig er kommet hit ♥

25 kommentarer
    1. JEG ER IKKE SINNSYK
      Fordi:
      – jeg stalker ikke andre
      – jeg klager ikke på andre anonymt
      – jeg sliter ikke med å gjøre mine arbeidsoppgaver
      -jeg sliter ikke med å gjøre andre oppgaver i livet
      .jeg har aldri vært deprimert
      -jeg har aldri hatt en psykisk lidelse
      -jeg hører ikke stemmer
      -jeg ser ikke syner
      -jeg har ingen tvangstanker
      -jeg har ingen tvungne handlinger
      -jeg har ikke masse tankespinn
      -jeg har en klar tankegang
      -jeg er ikke rastløs
      -jeg er ikke urolig
      -jeg har ikke overdrevne tanker om meg selv
      -jeg er rolig
      -jeg lyver ikke
      -jeg har empati med andre
      -jeg har et lett og lyst sinn
      -jeg tror ikke det verste om andre mennesker
      -jeg liker å jobbe
      -jeg liker å slite
      -jeg når mine mål og måltall i arbeidslivet
      -jeg lærer lett
      -jeg liker utfordringer
      -jeg liker kompliserte saker
      -jeg jobber svært selvstendig
      -jeg er effektiv
      .jeg tar raske beslutninger
      -jeg er ikke redd for å ta beslutninger
      -jeg liker å hjelpe folk
      -jeg liker å trene
      -jeg liker å danse
      -jeg liker å ta i litt
      -jeg liker å lage mat
      -jeg liker å pynte meg
      -jeg liker å være ute i naturen
      -jeg har aldri brukt dop
      -jeg misbruker ikke alkohol
      -jeg forholder meg til lover og regler

    2. tenkt det 🙂 helt enig at det ikke virker som oktober, forsatt godt og varmt på dagen 🙂 blir spennende og se Noah etterhvert <3 og gleder meg også og se deg på tven til onsdagen <3

    3. 1 uke til termin idag for min del 🙂
      Veldig fornøyd med å ha termin i oktober – høsten er jo så fin!
      Men jeg savner også litt mer høstvær, selvom det har begynt å bli litt kaldt her på Sørlandet nå 🙂

    4. Aria: jeg prøver så godt jeg kan å få både svart og lest alle, men merker at jeg ikke alltid lyktes 🙁 Skal gjøre det jeg kan for å bli bedre med begge deler nå fremover, men jeg får med meg det aller meste som blir skrevet og setter fryktelig stor pris på at dere tar dere tid til å legge igjen kommentarer <3

      Klem

    5. Lykke til med fødsel/ks – har en sterk følelse på at han kommer denne uken, enten det er planlagt eller av seg selv 🙂 iallfall spennende tider ! 😊 Men hallo? Skjer med sånne heilt crazy kommentarer i kommentarfeltet 🙈 Føles som å komme over folk som snakker med seg selv uten sammenheng 😳

    6. Blakstad-legene sier at jeg ikke er ‘funksjonsfrisk’.
      Dette ordet er jeg ikke vant med å bruke.
      Når jeg søker på nettet, (om dette ordet), så får jeg opp, om ‘funksjonshemning’.
      Mener de at jeg er funksjonshemmet?
      Dette synes jeg at høres rart ut.
      Hm.
      Med hilsen
      Erik Ribsskog

    7. Masse lykke til, når fødselen kommer ikke lenge igjen nå som du er kommet til termin mnd 🙂
      Her er det 11 uker igjen til termin, å kjenner det skal bli godt å være ferdig med å gå gravid, syns ikke gravid tiden er noe spennende, vil heller ha ut babyen å nyte familie tiden 🙂 Men nå som det er skjedd litt endringer her i hverdagen, som starter 15.Oktober, så kan hun gått vente litt til med å komme til verden, så jeg blir ferdig med det jeg skal ordne 😛

    8. Hei jessica 🙂 ville bare si at det var utrolig koselige å fine bilder, og wow så sinnsykt din du bar på dem! <3 du er kjempe flink! God klem til dere <3

    9. Vil tro dere er spente nå som oktober er her allerede 🙂 Nå kan han jo komme når som helst <3 Fortsatt masse lykke til med innspurten og med keisersnittet. Det kommer nok til å gå kjempebra <3

    10. Lurer også på om du leser alle kommentarer selv om du ikke svarer? Ikke at det egentlig er så farlig altså, men har skrevet samme komme tar et par ganger uten å få svar

    11. C: Hei! Som jeg svarte på kommentaren til vedkommende så prøver jeg så godt jeg kan å få både svart og lest alle, men merker at jeg ikke alltid lyktes, og at jeg skal gjøre det jeg kan for å forbedre meg 🙂

      Har du gått tilbake i kommentarfeltene du har spurt om den samme tingen flere ganger og sjekket i ettertid om det har dukket opp svar? Jeg pleier å ta meg flere runder i løpet av en uke for å få svart alle, men da er det gjerne en dag eller kanskje flere siden kommentarene ble skrevet 🙂

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg