STILLE FØR STORMEN

Hei dere! En liten lørdagsoppdatering her, med mine siste magebilder. Er vi flere som er lei av struttende magebilder nå eller? Haha! Godt, for det er jammen meg jeg. Vi har akkurat hatt et lite besøk av VG (Som jeg kan fortelle litt mer om senere) før vi deretter spiste litt lunsj sammen alle tre her hjemme. Det har vært fryktelig tynt med oppdateringer de siste dagene, men jeg har gjort mitt beste og så har det bare blitt som det har blitt. Unntakstilstand kan man vel si at det har vært, for jeg elsker jo å oppdatere bloggen hyppig og ordentlig – heldigvis er jeg om ikke lenge tilbake som normalt. Det gleder jeg meg stort til!

Jeg skal ikke dra ut spenningen noe mer nå, men jeg ville bare så gjerne poste noen siste bilder av babymagen, samt gi dere en liten, rask oppdatering. Jeg har jo faktisk droppet å poste svangerskapsoppdateringer nå de siste ukene også, så jeg kunne ikke la være! Og så ville jeg bare så gjerne benytte anledningen til å takke så mye for alle som har ønsket oss lykke til.

Nå har vi ventet lenge nok – snakkes igjen når jeg er tobarnsmamma ♥


52 kommentarer
    1. Masse lykke til😊Så dere på tv på Onsdag,må si dere er fantastiske alle mann💜Men lurer på om du kommer til å slenge deg på “trenden” om mage bilde 4 dager etter fødsel?klem fra meg 😊

    2. Heidi: Hei Heidi! Tusen takk for det, det varmer veldig <3

      Her kommer det ingen magebilde 4 dager etter fødselen! Rett og slett fordi jeg ikke har fokus på kroppen min etter å ha vært så heldig å få bli mamma igjen. Kommer til å være helt oppslukt i den lille, og kroppen er nok det siste jeg tenker på. Haha! Jeg tenker at man kan være stolt av kroppen sin uten å måtte vise den frem, for alle har grunn til å være stolt etter å ha gått gjennom et svangerskap. Klem! <3

    3. Du ser helt nydelig ut!!
      Masse lykke til! Er sååå spent på dine vegne! Fikk min første for 10 uker siden, og jeg elsker den nye hverdagen!
      Dere er en nydelig familie, som vil bli enda flottere!
      STOR klem <3

    4. Vil dette si at du ikke blogger mer før du er tobarnsmamma? Fullt forståelig isåfall😊 Ønsker deg masse lykke til👌🏽

    5. Kjempe masse lykke til! 😄❤️
      Kjenner jeg gleder meg masse til oppdateringer om hvordan det går med deg og Noah senere. Og gleder meg utrolig mye til å se bilder av han!
      Igjen, masse lykke til og all glede til deg og din flotte familie 😄

    6. Navnet Noah er deg fineste navnet jeg er helt sjukt forelska i dette navnet!!!
      Har en datter som heter Mileah og venter en sønn i desember som skal få dette navnet følte at, Mileah og Noah passet godt sammen, hva tenker du?

    7. Masse lykke til!
      Vil bare si;
      Først idag fikk jeg sett episoden kjære mamma der du var med. Først; var nesten rart å høre stemmen din på orntlig, da jeg kun har lest deg du sier på blogg siden du startet, hehe! Ikke no vondt!!!! Så også for meg at du skulle vært mere “jålete” i stemme og tonefall og kroppsspråk enn det du var, ikke no vondt at du ikke er det eller om du hadde vært d! Bare rart hvordan man lager seg et bilde av noen man aldri har sett orntli før utenom bilder 🙂
      Men du er fantastisk, å jeg er fortsatt stor fan av deg som både mamma og blogger ! Når du gråt på slutteb gråt jeg nesten å!
      Fredrik var også ganske annerledes enn jeg hadde sett for meg, veldig positivt overasket over han. Han er en flink pappa! (Ikke at jeg noengang trodde noe annet heller, men intrykket er sterkere nå)
      Tror du har vært gjennom mye tungt, og det så ut som du fikk det ut på slutten av episoden når du gråt.
      Heier på deg hele veien! Jeg hadde aldri klart det du har klart. Hadde jeg blitt gravid som 16 år, vet jeg ikke hvordan det skulle gått når jeg tenker tilbake på 16 år gamle meg. Drittunge er stikkordet.
      Mens du, er så voksen, reflektert og moden. Rolig, virker veldig snill og behersket når du prater.
      Har lest bloggen din siden starten å skal fortsette til slutten!
      Masse lykke til, har full tro på at du klarer dette uten problem! Tøft blir d kansje ja, men du er wonderwoman!

    8. Fantastisk mage, og en kan aldri bli lei av magebilder. I hvert fall ikke jeg. Masse lykke til videre på veien, inn på stien til å bli en familie på fire <3

    9. Hei.
      Jeg vil bare si at jeg så episoden av kjære mamma på tv2 sumo akkurat. Og for en personlighet og for en mamma du er!! Stor respekt til deg, veldig moro og se på 🙂 Dere stråler, og Leo er jo bare hel skjønn 🙂
      Masse lykke til fremover 🙂

    10. Masse lykke til kjære deg!! Dette er såå spennende! Jeg heier på dere <3 Ha en riktig god kveld, gleder meg til å høre fra deg igjen 🙂 God klem <3

    11. Masse masse lykke til! Ta deg litt fri når Lille kommer. Så mye som du føler for, hvertfall. Det er veldig lov å være i sin egen boble når man får ny baby. Kos dere med babyen når den tid kommer, og bare ta det rolig <3
      Skal tenke på dere fremover 😉

    12. Lykke til og kos dere masse med lille ❤️ Husk å kose ekstra mye med Leo, som helt sikkert blir en super storebror! 👶🏼

    13. Masse lykke til 🙂 sjøl om du nok føler deg sliten så gløder du, kjempe fin med den hærlige babymagen ! Nyt og kos dokke den første tida og ikkje stress med at du må oppdatere oss med en gang – sjøl om vi gleda oss veldig til å høyre at lille Noah e komt 🙂

    14. Min beste mor fikk tre tvilling par og tre som ikke er tvillinger, så medisinsk og psykisk skulle ha keisernitt men ford det er femt år sidenhun er i dag 75 år gammel og er like sprek og lykkelig, hun mistet hennes ektemann og min beste far for tre år siden. men det jeg skal si til deg, er at jeg er glad for at du fikk keisersnitt det fikk ikke min bestemor. Lykke til med keisersnitt.

    15. Masse lykke til med tiden fremover❤ Gleder meg til å følge deg videre! Dere er en flott gjeng! Stå på!😊

    16. Ser på reprise av KJÆRE MAMMA, du er utrolig søt og dere er Flinke sammen.Vil gjerne se flere video blogger av dere<3
      Lykke til videre, du er fantastisk <3

    17. Kjære Jessica! Ønsker dere alle mulig lykke til med fødsel og tiden etterpå! Jeg har akkurat sett episoden av dere i “Kjære mamma” og jeg må bare si at jeg beundrer deg for alt du får til med Leo og i tillegg ta vare på kjærligheten til Fredrik!
      Stå på videre! Dette fikser dere lett.
      Stor klem fra en 35 årig mamma til en jente på 8 år!

    18. Ein heilt fantastisk fin episode med dere fra programmet “kjære Mamma”. Du er en like fantastisk Mamma som eg har førestilt meg. Rørt til tårer fleire ganga. Hadde alle vore som deg ♡ Alle gode ønsker til den fantastisk fine familien!!

    19. Lykke til Jessica! Jeg tipper du er tobarnsmamma nå 😀 ♡
      Jeg har lest bloggen din lenge og gledet meg sånn til episoden av kjære mamma. Følte nesten at jeg så på noen jeg kjente personlig! Ble så rørt når du fikk tilbakemeldinger at jeg nesten gråt mer enn gjorde. Hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg