NÅ ER DET OSS TO, LILLE VENN

Nå er det oss to, lille Noah. Du og jeg! I morgen starter det, og det neste året skal vi tilbringe hver eneste morgen til ettermiddag sammen.

Jeg koser meg sånn med tanken, og føler meg så utrolig heldig. Jeg har jo ingen vanlig jobb, og kan jobbe hjemmefra samtidig som jeg går hjemme og nyter dagene med deg. For i hvert fall ett år til skal jeg gå hjemme med deg for å gi deg en så god start på livet som jeg får gitt deg. Akkurat slik jeg gjorde med broren din også. Jeg blir glad av å tenke på alt vi skal finne på og av hva som skal skje de neste månedene!

Kontroller på helsestasjonen for å følge med på at du vokser slik du skal, trilleturer, handleturer, koselige og rolige morgener i hjemmet vårt, og for å ikke å glemme alle milepælene du skal gjennom. Det første smilet, de første skrittene, og den første latteren. 


Jeg kommer nok til å savne storebroren din så mye at jeg kommer til å ha han hjemme noen dager fra barnehagen innimellom, slik at han kan tilbringe litt ekstra tid med oss han også. Han har godt av å være i barnehagen med andre barn, men det blir koselig å ha han hjemme med oss noen dager i blant også – så får han litt av begge deler!

Jeg gleder meg så mye allerede til alt det fine vi har i vente ♥

12 kommentarer
    1. Nå som storebror har starta i bh er d viktig at han kan få bli kjent med barna der også må ikke ta han ut ofte da vil ham mest bare være hjemme me deg mest mulig det er bra får Elster og være i bh 🙂

    2. Hei. Jeg er ei dame på over femti år, som jobber i barnehage. Det er kjempeflott at du vil ta Leo fri fra barnehagen noen dager innimellom. La han få lov til å kose seg hjemme, sammen med deg og lillebroren. Kjekt for han å være i barnehagen, treffe andre barn og voksne, leke og lære. Men en dag eller to i uka hjemme, når lillebror blir bittelitt større, og du har kommet deg på topp , igjen, er bare positivt. Det kan være siste året han har sjanse til å få fridager hjemme. Når du begynner på skole, igjen, blir det ikke mye fridager.

    3. Lisa: Man kjenner sine egne barn best, så jeg tror Jessica vet hva som er for mye og for lite i bgh for sin egen sønn best selv. 🙂

    4. Det skal bestandig være noe å pirke på altså, haha. Håper dere får noen fine dager hjemme og at dere finner en fin rytme i hverdagen, som passer for dere 😉

    5. Merker jeg lengter ekstra mye etter å møte min lille prins når du legger ut disse flotte bildene. Kos dere masse i tiden fremover. Så koselig at Leo får noen ekstra dager med dere også, det setter han sikkert pris på! ♥

    6. Vet jeg ganske ofte kommenterer bildene dine, men håper det er greit. Men
      du har jo så fine bilder!<3 (så fin du og minste mann er sammen!)

    7. så koselige bilder 🙂 permisjonstiden og babytiden er gull verdt <3 bare synd det går så innmari fort :/ kos eg med lille Noah <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg