INGEN DANS PÅ ROSER

Endelig rekker jeg en liten oppdatering her på bloggen! Bloggen vil naturligvis ikke være førsteprioritet denne tiden, men jeg gjør mitt beste for å oppdatere likevel ♥

Det begynner å gå opp for meg hvorfor så mange velger å gå fra hverandre når barna er små. Jeg har skrevet mye om hvor fantastisk det er å ha blitt foreldre for andre gang nå, men jeg vil ikke unnlate å skrive om at det ikke bare er fryd og gammen heller. Det er ingen dans på roser! Heldigvis har Fredrik og jeg vært gjennom dette en gang tidligere, og lært noe fryktelig viktig: Det har ingenting for seg å krangle om hvem som har gjort mest eller minst husarbeid, hvem som har sovet minst timer, eller hvem som er mest sliten. Det bidrar ikke med noe, og det kommer ingenting ut av det. I beste fall dårlig stemning, og det gjør jo i hvert fall ingenting noe særlig bedre! 

Dagene går jo veldig i det samme nå for tiden, men det kjennes egentlig helt greit. Det er jo ikke så positivt for bloggen kanskje, men det er deilig å ha noen perioder hvor dagene er forutsigbare og rolige. Det gjelder jo å finne gleden i hverdagen, og det klarer vi heldigvis utrolig bra – tross alt. 

Akkurat nå har vi besøk av moren til Fredrik, farmoren til Noah og Leo. Koselig med litt besøk! Vi har hatt en rolig og trøtt dag, men jeg er veldig klar for denne nye uken! Siste uken i oktober, før november står for tur om nøyaktig en uke i dag. Må innrømme at jeg ser veldig frem til november, og ikke minst desember. Åh! Håper dere har en veldig god mandag, vi snakkes litt senere ♥

10 kommentarer
    1. Oj, nå følte jeg meg truffet, nesten som om det er en konkurranse noen ganger, hvem er mest sliten? Veldig fort å slenge ut noe der ja, heldigvis krangler vi minimalt, så godt som ikke noe, men ja det blir jo bare dårlig stemning

    2. Ååh, nydelige Noah! Som om jeg ikke var verpesyk nok fra før.
      Kjenner meg igjen i det du skriver. Babytida kan tære på et forhold. Bra du skriver dette så ikke førstegangsfødende får seg et sjokk. Er lett å tro at alt er fint og perfekt når man bare ser små glimt av andre sin hverdag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg