GLAD JEG IKKE VISSTE HVA JEG HADDE I VENTE!

Gjett hva? Helt borte vekk i ammetåken innså jeg i dag at det er to år siden jeg opprettet bloggen nå. Herregud. 2 år. Litt morsomt er det jo at jeg opprettet den helt tilfeldig i bilen til mammaen min når jeg var på besøk hos henne i Gjøvik. “Skal jeg bare lage meg blogg eller, mamma?” 

“Ja, hvorfor ikke” svarte hun i det hun startet bilen. Og så gjorde jeg det. En så liten ting, som skulle vise seg å få så stor betydning.

Bloggen min har vært med meg på en reise som har gjort meg til den jeg er i dag, på godt, men også på vondt. Den ble faktisk opprettet nøyaktig 11 oktober 2014. Nærmere forklart: En dag etter at det ville vært 2 år til Noah skulle komme til verden. Takk Gud for at 16-årige meg gravid i uke 17 med Leo, ikke visste hva jeg hadde i vente de neste to årene. Og at jeg ikke visste at jeg to år senere kom til å sitte her med to barn, et brudd bak meg, og veldig mye motgang. Da er jeg faktisk ikke sikker på om jeg ville opprettet bloggen. I dag er jeg selvfølgelig veldig glad for at jeg gjorde det likevel ♥

Jeg er ikke bitter på alle menneskene som har prøvd å gjøre ting vanskelig for meg, etter at jeg gjorde meg ekstra synlig og utsatt ved å opprette bloggen som ung gravid. Å være bitter kommer man ingen vei med. Jeg ser kun tilbake på tiden som blogger som en tid jeg har lært en hel masse, og jeg håper jeg har muligheten til å skrive i flere år i fremtiden!

Det er faktisk helt rart hvor mye som ville vært annerledes i dag om jeg aldri hadde klikket meg inn på «Opprett din egen blogg» den tidlige formiddagen den gang!

Klem

9 kommentarer
    1. Hei! Så koselig å følge bloggen din:) jeg må bare spørre.. jobber kjæresten din på butikken i kvelde?🙈😅

    2. Hehe.. synes jeg kjente han igjen ja. han så litt satt ut ut i går når vi var å filma en scene i butikken der:p hehe… er ikke vær dag det er filminnspilling i lille kveldexD

    3. Hei! Hva mener du når du skriver at du har et brudd bak deg? Er ny leser så jeg har ikke fulgt med så lenge. Med samme jeg skriver må jeg bare si at jeg beundrer hvor tøff du er! Hilsen ny bloggleser

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg