DET BLE FOR MYE FOR MEG

Dere som har fulgt oss en stund vet jo at jeg snakket om et nytt TV program for en stund siden, men at ingenting var sikkert enda. Flere av dere har lurt på hvordan det går, så derfor tenkte jeg å svare litt på det.

Tidlig i sommer ble jeg nemlig kontaktet angående en ny TV serie som skal begynne å gå på tv etter hvert utover vinteren/våren, og som skulle bli filmet nå i høst. De som jobbet med å finne aktuelle mennesker til programmet hadde funnet bloggen min og synes vi virket interessante. Dette synes vi selvfølgelig var kjempemorsomt. Vi snakket både oss imellom og med de som kontaktet oss om hva det skulle gå ut på, hvordan filmingen ville foregå, og så videre. Dette fordi både Fredrik og jeg vil føle oss trygge på at vi blir fremstilt slik vi er om vi skulle være så heldige å få bli med på dette. For meg har det alltid vært litt småskummelt og i det hele tatt skulle bli intervjuet, fordi jeg har vært redd for at ting jeg sier blir vinklet på en annen måte enn hvordan jeg mener det, eller at jeg bare generelt blir fremstilt på en måte som ikke er “meg” selv om jeg ikke nødvendigvis sier eller gjør noe galt.

Tiden gikk, og i september sendte vi inn ordentlig presentasjonsvideo av oss, samt videoer med Leo. Dette på forespørsel av de vi hadde kontakt med. Kontaktpersonen vi hadde tok det videre, og de var fortsatt veldig interessert i å ha oss med. Vi skulle sende noen flere videoer også, og de var veldig positive. Etter hvert fikk vi beskjed om at filmingen ville foregå utover høsten, fra rundt Noah ville komme til verden og videre utover. Jeg begynte å kjenne tvilen, men tenkte det sikkert kom til å gå greit dersom vi fikk muligheten til å være med, for det hadde vi jo begge veldig lyst til.

Derfra gikk det bare nedover, Leo ble fryktelig mye syk en periode (dette nevnte jeg jo også her på bloggen) og jeg begynte å kjenne litt mer på at det kanskje ikke var så lurt på begi seg ut på dette når Noah snart skulle melde sin ankomst i tillegg. Plutselig ble det rett og slett for mye for meg, og magefølelsen som hele tiden hadde kjentes så god ut, sa plutselig nei. Av hensyn til det nye familiemedlemmet vårt, og hvor tøft det potensielt kunne bli. At vi da kanskje skulle ha filming og innspilling å skulle tenke på i tillegg, ble for mye – følte jeg. Derfor endte det med at vi trakk oss.

Er det en ting jeg har lært, så er det at det er lurt å følge magefølelsen. Og selv om det selvsagt er litt kjipt å tenke på at vi kunne hatt den muligheten, så angrer jeg ikke på det i dag! Grunnen til at jeg skriver dette er vel egentlig fordi jeg føler at det er så mange bloggere som snakker om spennende prosjekter som man aldri hører noe om igjen, så jeg ville bare være åpen om dette. Og kanskje kommer det til og med nye muligheter i fremtiden! ♥

11 kommentarer
    1. Jeg syns du var flink som tok en besluttning som føltes rett for deg og dine – det var sikkert ikke lett da dette høres ut som en flott mulighet.
      Du (og Fredrik) er flink, klem <3

    2. Det står stor respekt av at du tenkte på deg og dine og takket nei til en slik mulighet! Det tror jeg ikke alle ville gjort. Jeg synst det er flott at du prioriterer familien fremfor penger og “berømmelse”. Du virker som en super mamma, og jeg håper jeg vil takle morsrollen like bra som deg når min lille gutt kommer til våren! Stå på videre!😃
      Klem fra Sofie

    3. Magefølelsen sier nok det rette 🙂 Og så flott at du tar hensyn til både deg selv og den flotte familien din ♡♡♡ Du gjorde det rette for dere alle sammen !! Nyt tiden med gutta dine gode du ♡

    4. du fulgte magefølelsen din og tok en avgjørelse på hva du følte var det beste for dere , noe som viser hvor moden du er ! du er en god mamma , la ingen fortelle noe annet ❤ nyt tiden med gutta dine !

    5. Følg magefølelsen din, tror det hadde blitt en stor påkjenning for hele familien vist det skulle vært ett filmteam oppå dere en periode, tror nok du gjorde det rette for dere der å da, dere har tross alt blitt en større familie å dere skal lære dere å kjenne ett nytt menneske og familie medlem å samtidig komme dere inn i rutiner osv, som du sier det kommer nok flere slike tilbud i fremtiden. Kos dere heller som familie å ta ting i deres tempo med roen rundt dere <3
      Stor klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg