GRATULERER SÅ MYE MED FARSDAGEN!

Jeg er så stolt av deg! Jeg sier det hver eneste dag, men i dag skal jeg være helt sikker på at alle får det med seg. For det fortjener du.

Du imponerer meg stadig vekk med hvordan du har taklet rollen som tobarnsfar som 19-åring. Du er virkelig et forbilde for ikke bare andre unge fedre der ute, men for fedre i alle aldre. Du trøster, koser, ler, leker, og viser så mye kjærlighet og modenhet i hvordan du håndterer barna våre. Når de nå enda er så små så ser de umulig hvor mye du har ofret, hvor hardt du har jobbet, og hvordan du har vokst opp på så kort tid – kun for å være den beste pappaen du kan være for dem. Men den jobben du gjør og har gjort, den kommer de til å se når de blir eldre, og jeg er overbevist om at de kommer til å være så ufattelig stolte av deg. Fordi ditt største ønske helt siden du ble pappa for første gang er at barna skal ha en pappa som er tilstede. Som deltar aktivt i livene deres, hele tiden. Og som alltid vil stille opp.



Du har vist at selv om du helt nylig hadde blitt myndig når vi fikk førstemann, så har det aldri hatt noe å si på hvordan du har håndtert papparollen. Leo er så trygg, godhjertet og tvers gjennom vakker, og du må vite at du er like mye grunnen til det som det jeg er.

Jeg husker tilbake på noe du sa når jeg hadde blitt gravid igjen. Du skrev det også her på bloggen, tror jeg. At du var minst like mye ansvarlig for det som hadde skjedd, som det jeg var. Og at selvfølgelig skulle du og måtte du stille opp! Den holdningen er noe jeg setter enormt stor pris på med deg. Her er det ikke snakk om noen ansvarsfraskrivelse. Barna dine kommer alltid i første rekke. Og når vi av og til møter på utfordringer så sier du bare “Vi kommer oss gjennom dette også!”

Så gratulerer så mye med farsdagen din. Frokost, kaffe og gave på sengen har vært en selvfølge i dag. Vi elsker deg og setter stor pris på å ha deg i livene våre. Vi er heldige som har deg, og barna er heldige som har en så flott, sprek, fantastisk pappa!

Må selvfølgelig få gratulere så mye med farsdagen til alle andre fedre der ute også! ♥

8 kommentarer

Siste innlegg