INTERVJU MED SE&HØR

Hei dere!

Nå har vi landet litt etter en lang dag. Jeg vet jeg ofte sier at jeg synes dagene går fort, men denne har virkelig gått i et helt vanvittig tempo. En annen verden enn hva det føles ut som til vanlig. Nå sover Noah på fanget mitt og Leo springer rundt i leiligheten med Fredrik på slep, så da ble det endelig tid for litt blogging også.

Lille sjefen, som har vært en syvsover det siste døgnet, lot meg sove til klokken ni i dag. Kjempedeilig! Han sovnet for øvrig klokken 21:00 i går kveld og jeg måtte faktisk vekke ham for å gi ham mat både i natt og sent i går kveld. Rolige lille luringen vår, endelig ville han sove før det var midt på svarte natten! Vi sto derfor opp like etter 09.00 og jeg fikk startet å rydde leiligheten, som for øvrig er mission impossible om dagen ettersom det er som å måke snø mens det snør. Haha! Jaja 🙂

Ellers har minstemann og jeg vært ute på en liten trilletur på formiddagen i dag, før vi etter hvert kom oss hjem til Fredrik og Leo. Deretter fikk vi kastet i oss middagen før vi fikk litt besøk! Vi hadde nemlig besøk av se&hør for et par timer siden, og gjorde et intervju med dem i forbindelse med at vi er gått fra å være tre stykker i familien vår, til og nå være fire. De var kjempekoselige og det var veldig hyggelig – jeg synes jo slikt er så artig! Både Fredrik og jeg følte at selve intervjuet gikk veldig fint, og gleder oss til å se resultatet når det kommer ut. Jeg vet at de også fikk noen veldig fine bilder av oss alle sammen som jeg gleder meg stort til å se! 

Vi har med andre ord hatt en veldig fin 1 november! Håper november blir like bra som det oktober har vært ♥ Ha en fin kveld videre!

12 kommentarer
    1. Utrolig fine bilder! Hvordan får du det alltid til å være så ryddig i leiligheten? Har en 2åring og er hjemme ser det alltid bombet ut 😅.

    2. Jeg er en av dem som ikke kjøper Se og Hør, men kan lese det om jeg kommer over et. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du har sånn trang til å være i media. Hvorfor i Se og Hør?

    3. Anonym: Så hyggelig!

      Tror jeg har fått støv på hjernen, så det er den eneste grunnen til at det er såpass ryddig. Soverommet vårt nå er helt krise, og da klarer jeg nesten ikke tenke på annet enn å få ryddet det. Haha, kommer til å slite meg helt ut om jeg fortsetter – så må nok roe ned litt i fremtiden. 🙂

    4. Trude: Jeg ble kontaktet og spurt, og tenkte det kunne være en fin mulighet til å nå ut til flere på, så da takket vi ja 😀

      Med andre ord er det ikke slik at jeg selv leter etter enhver mulighet til å dukke opp i media. Haha! Koselig om du får det med deg:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg