DEN ALLER FØRSTE TIDEN

Hei alle sammen! 

Døgnet trenger flere timer! Det har jeg konkludert med. Helst så mange som mulig, også. Noah har trengt meg i dag, og Leo også – så derfor har ikke blogging fått tid på timeplanen min før nå. Lille hjertene mine, som sov ved siden av hverandre i stad. Leo ser jo ut som en konfirmant i forhold til Noah, så det er så rart å se dem ligge ved siden av hverandre og tenke på at de faktisk regnes som to tette, og at det kun er 1 og et halvt år mellom dem. Skikkelig rart!

Men nok om det, jeg fant igjen noen koselige bilder fra tiden på sykehuset med Noah som jeg kom på at jeg ikke hadde vist dere. Blir nesten litt sentimental av å se bildene allerede nå, så jeg lurer på hvordan det vil bli å se bildene etter hvert som månedene går. Haha! Dagene på sykehuset var en så magisk tid. Det var den jo selvfølgelig sist gang med Leo også, og dessverre har jeg ikke like mange bilder fra den tiden.. Fredrik og jeg har begge gangene bare blitt helt borte i vår egen lille boble på, og tenkte ikke på tid, dato, eller noe som skjedde utenfor sykehuset. Bare oss tre. Og storebror Leo, når vi var så heldige og fikk ha han på besøk på barselavdelingen ♥




Vi har hatt en skikkelig lat dag hittil i dag. Eller, lat og lat – det har jo, som vanlig, ikke akkurat vært mangel på ting å finne på her hjemme, så på en måte har det jo kanskje vært en skikkelig produktiv dag, selv om vi kun har tilbrakt dagen inne. Helgene går alltid alt for fort, og i morgen er det søndag igjen – før hverdagen er i gang enda en gang. Hverdagen er herlig, men enn så lenge skal vi bare nyte denne lørdagskvelden med litt av familien til Fredrik på besøk, og kose oss med at vi har dagen i morgen sammen før det er ny uke.

Håper dere har en veldig fin lørdag med venner og familie ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg